Stručnjaci suglasni: Vrijeme halal turizma tek dolazi

Slika /slike 1/Turizam/opatija.jpg

Halal tržište je niša koja krije ogroman potencijal i čije vrijeme tek dolazi. Istaknuta je potreba regionalne suradnje i izgradnje jedinstvenog halal branda.

Drugi dan World Halal Day-a koji se održava do 4. studenog u Opatiji bio je posvećen halal turizmu. Održani su paneli Halal turističko tržište – trendovi i mogućnosti, Strategije u razvoju halal putničkih destinacija i Povezanost između halal proizvoda i razvoja halal turizma.

Istaknuta je potreba regionalne suradnje i izgradnje jedinstvenog halal branda. Naglašena je i nužnost razvoja svijesti potrošača kako halal proizvodi i usluge nisu namijenjeni isključivo muslimanima, već svim ljudima koji teže konzumaciji zdravije pripremljenih prehrambenih proizvoda, kao i onih vezanih uz kozmetiku i farmaciju.

Zbog povećanog broja turista iz islamskog svijeta u zemljama regije, očekuje se značajan porast halal certificiranih hotela i ugostiteljskih objekata.

Tijekom izlaganja, vlasnik Naše klasje d.o.o. koja halal certifikat ima od 2008. godine,  Zoran Šimunić istaknuo je kako halal certificirane proizvode potrošači percipiraju kao one visokog standarda kvalitete.

Zvonko Hladnik iz Milla halal cosmetics rekao je da njegova tvrtka izvozi halal proizvode u 12 država svijeta, najviše u Rusiju. Prepoznao je halal tržište kao nišu koja krije ogroman potencijal i čije vrijeme tek dolazi zbog čega je svoju proizvodnju i ranije orijentiranu na visok nivo kvalitete, usmjerio prema rastućem halal tržištu.

Zadnji dan World Halal Day-a, 4. studenog, bit će posvećen islamskim financijama i bankarstvu.
 
 

Pisane vijesti