Startup iz Koprivnice širi se na američko tržište

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_230258842_cr.jpg

NanoDIY je zaštitio ime i logotip, a u procesu je zaštite patenta u 144 zemlje. Ima više od tisuću poslovnih partnera u Hrvatskoj, BiH, Sloveniji, Srbiji, Italiji, Njemačkoj, Belgiji i Portugalu.

Godinu dana otkako je razvio i na tržište plasirao vlastitu tehnologiju za visokokvalitetno eko printanje, startup NanoDIY iz Koprivnice ima više od tisuću poslovnih partnera u Hrvatskoj, BiH, Sloveniji, Srbiji, Italiji, Njemačkoj, Belgiji i Portugalu.
 
Idući korak im je širenje u SAD. Saša Miklošić, suosnivač i direktor startupa NanoDIY, kaže da ih zanima globalna ekspanzija i to s naglaskom na tržište SAD-a, gdje se vidi velik potencijal rasta.
 
Pojašnjava da je nakon dvije godine razvoja, traženja prave kombinacije boje i papira, stvorio tehnologiju koja omogućuje da za 20 eura napravite 1500 visokokvalitetnih ispisa na sve vrste tkanina. Pri tome se za ispis može koristiti običan ink-jet printer, a nusprodukt cijelog procesa je vodena para. Dodaje da je posebno ponosan na činjenicu da je njihov proizvod u cijelosti ekološki.
 
Navodi da koriste boju na vodenoj bazi, koja nije toksična. Za to, ističe, dobili su i certifikate. NanoDIY je na konferenciji EBAN Winter University 2016 u Zagrebu, po mišljenju publike u kojoj je sjedilo 400 poslovnih anđela iz svih dijelova Europe, proglašen pobjednikom. Žiri ga je ocijenio trećim najboljim startupom. Miklošić navodi da su prvu investiciju primili nekoliko dana nakon konferencije. Davorin Štetner, predsjednik Hrvatske mreže poslovnih anđela (CRANE) kupio je 10 posto udjela u NanoDIY-ju. Iznos investicije nije objavljen.
 
Miklošić navodi da je svjestan da su druge kompanije u printing biznisu pod snažnom konkurencijom tvrtki koje rade zamjenske boje i papre, a da su upravo boje i papir temeljni proizvodi NanoDIY-ja. NanoDIY je zaštitio ime i logotip, a u procesu je zaštite patenta u 144 zemlje.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz