S Intersnackom Franck postaje lider na tržištima Adria regije

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_109910375_cr.jpg

Franck se odlučio na zajedničku kompaniju s Intersnackom, jer su u snacku odavno prerasli lokalno tržište i potrebna im je ekspanzija na nova tržišta kako bi osigurali daljnji rast.


Ovo je partnerstvo uspješna kombinacija Franckovih stručnih znanja o preferencijama regionalnih potrošača, hrvatske proizvodnje, domaćih sirovina i distribucije te Intersnackovog iskustva i kompetencija u  snack poslovanju na europskom tržištu. Naše projekcije govore da će novoosnovana kompanija rasti brže od cjelokupnog snack tržišta u regiji, kaže Ivan Artuković, član Uprave Francka za lanac opskrbe, koji je ovih dana dugogodišnju suradnju s njemačkim Intersnackom okrunio strateškom "joint venture" tvrtkom Adria Snack Company.
 
Ivan Artuković ističe kako se Franck odlučio na zajedničku kompaniju s Intersnackom, jer u snacku su odavno prerasli lokalno tržište i potrebna im je ekspanzija na nova tržišta kako bismo osigurali daljnji rast. Stoga se prošle godine pristupilo Intersnacku i iniciralo pokretanje nove kompanije Adria Snack Company d.o.o., u kojoj Franck drži većinski vlasnički udjel. Zajednički postavljaju čvrste temelje dugoročne strategije koja uključuje konsolidaciju, daljnji razvoj i jače širenje snack poslovanja te, u konačnici, preuzimanje liderske pozicije u snacku na tržištima Adria regije.   
 
Nova kompanija preuzima upravljanje cjelokupnim snack poslovanjem oba partnera na tržištima u Adria regiji. U prvoj fazi cilj nam je rast tržišta u Hrvatskoj, BiH i Kosovu, a potom i u ostatku regije. U sklopu ovoga partnerstva, Franck od 1. siječnja iduće godine preuzima distribuciju Intersnackovih brendova što znači da će biti odgovoran za distribuciju cjelokupnog portfelja Adria Snack Company d.o.o. za hrvatsko tržište, u BiH će to biti današnji Franckov partner, Franck trgovina, dok će distribuciju za ostala tržišta voditi odabrani partneri na svakom pojedinom tržištu.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz