Hrvatski ekološki namještaj osvojio egzotična tržišta

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_280790978_cr.jpg

Era grupa u kojoj je nekoliko hrvatskih tvrtki koje proizvode ekološki namještaj, prvo se okrenula izvozu i to na vrlo zahtjevna i bogata tržišta poput Ujedinjenih Arapskih Emirata, Italije, Nizozemske i Kariba.


Era grupa u kojoj je nekoliko hrvatskih tvrtki koje proizvode ekološki namještaj, prvo se okrenula izvozu i to na vrlo zahtjevna i bogata tržišta poput Ujedinjenih Arapskih Emirata, Italije, Nizozemske i Kariba. Uspješan izvoz motivirao ih je da budu prisutni i doma, u Zagrebu su u petak otvorili concept store - salon namještaja.
 
Tatjana Kos, projekt menadžerica koncepta Era iznosi kako su u međuvremenu, nakon prve prezentacije ekološkog namještaja hrvatskih tvrtki održane u veljači 2014. godine, analizom i tržišta i mogućnosti u proizvodnji ustanovili dva brenda: "ERA at home" i "ERA contract." "Proizvodi iz 'ERA at home' namijenjeni su privatnim kupcima u Hrvatskoj i inozemstvu koji su ekološki osviješteni i žele namještaj s potpisom. Stremljenja modernog čovjeka da što manje našteti prirodi i okolišu kroz svoje postojanje te da svaka proizvodnja bude održiva koliko je to najviše moguće, pretvorila su se u stvarnost. Svi koji u svom prostoru imaju bilo koji komad namještaja kupljen u ERI imaju dokaz da je on najbliži onom što zovemo ekološki. Svi proizvodi posjeduju eko oznaku ERA eko label koja je jamstvo za niz poduzetih radnji tijekom njegova nastajanja.
 
"Proizvodi iz te kolekcije prvi će put biti predstavljeni u Milanu, iduće godine na sajmu Saloni del mobile. Za sada još nećemo govoriti o njegovom imenu - mogu samo reći da sve kupce čeka prava dizajnerska poslastica", znakovito najavljuje. Cijelu ovu godinu u Eri su radili i na oživljavanju namještaja glasovitog hrvatskog arhitekta i dizajnera Bernarda Bernardija. "Rezultat je novi akter na tržištu: Bernardi by Oris i ERA - koji osim dizajnom i izradom plijeni i činjenicom da i mi imamo velikana kojeg nakon više od 50 godina kupci jednako dobro percipiraju kao i kada je stvarao. Izradili smo velik dio Bernardijevog opusa, u suradnji s Orisom predstavili ga na Danima Orisa i u medijima i jako smo zadovoljni reakcijama", naglašava.
 
Kada su u pitanju planovi Kos najavljuje izlazak na nova tržišta te širenje suradnje na nove poslovne partnere, a početkom iduće godine, otvorit će i veći broj novih radnih mjesta. Otvaranjem showrooma u Zagrebu, kaže, ispunili su plan za ovu godinu.  Za iduću u prvom planu je sajam u Milanu. "Potom slijedi niz iznenađenja i dobrih priča. O brojkama neću govoriti jer, najbolje je da naš namještaj govori za nas," zaključuje Kos.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz