Prva hrvatska tvornica bioplastike poharala svjetsko tržište

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_142778230.jpg

Tvornica EcoCortec jedan je od najsuvremenijih proizvođača ekoloških materijala za pakiranje u Europi. Osim što se proizvodi prodaju u svim europskim zemljama sve više osvajaju i azijsko tržište, a odnedavno se izvoze u SAD, Kanadu i Meksiko.


Tvornica koja već nekoliko godina bilježi odlične rezultate postala je zlatni standard na suvremenom svjetskom tržištu jer povezuje visoku efikasnost proizvoda i ekološka svojstva. S investicijom vrijednom 3,5 milijuna eura EcoCortec će trostruko povećati kapacitet proizvodnje, stoji u priopćenju.
 
Uzevši u obzir kontinuirani rast potražnje nedavno je stavljena u pogon nova linija za konfekcioniranje vrećica te je poduplan kapacitet skladišta. Ova ulaganja će bitno povećati kapacitet proizvodnje kao i količine isporuke. Nove investicije od strane vodstva tvrtke su još jedna potvrda EcoCortecove poslovne izvrsnosti koja rezultira kontinuiranim rastom  prodaje.
 
Tvornica u Belom Manastiru zauzima strateško mjesto za cijelu Europu. Pokriva projekt ambalaže a najveći kupac u Europi joj je Renault. EcoCortec najviše snabdijeva automobilsku industriju uključujući najveće igrače na tom području kao što su Volvo, Mercedes, VW grupa.
 
Osim što se EcoCortecovi proizvodi prodaju u svim europskim zemljama sve više osvajaju i Azijsko tržište a odnedavno se izvoze u SAD, Kanadu i Meksiko nakon što je  potpisan dugoročni ugovor vrijedan 2 milijuna dolara s matičnom firmom Cortec Corporation. Ovim potezom će hrvatske proizvode koristiti najmoćnije globalne kompanije  s obzirom da su glavni Cortecovi kupci u SAD-u velike multinacionalne kompanije, među kojima su General Motors, Ford, IBM, Caterpillar, ExxonMobil i mnoge druge.

Trenutna  faza širenja u kojoj se tvornica nalazi uključuje novo izgrađenu proizvodnu halu s tri visoko kvalitete linije za ekstrudiranje i brendiranje VpCI papira te skladištenje kemijskih proizvoda. U tvornici je zaokružen proces proizvodnje i prerade folija bez otpada što je vrlo bitna stavka u konkuriranju na sve više ekološki osviještenom globalnom tržištu, navodi se u priopćenju.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz