Promocija hrvatskog turizma u Utrechtu

Slika /slike 1/Turizam/utrecht-htz.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ovog tjedna, od 15. do 19. siječnja predstavlja hrvatsku turističku ponudu na jubilarnom 50. sajmu Vakantiebeurs u nizozemskom Utrechtu, odakle stižu najave uvođenja novih avio linija ove godine za Hrvatsku.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ovog tjedna, od 15. do 19. siječnja predstavlja hrvatsku turističku ponudu na jubilarnom 50. sajmu Vakantiebeurs u nizozemskom Utrechtu, odakle stižu najave uvođenja novih avio linija ove godine za Hrvatsku, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a.

Sajam u Utrechtu najveći je međunarodni turistički sajam u Nizozemskoj, kojeg posjećuje i poslovni i posjetitelji tzv. široke publike s području Beneluxa, a ove ih se godine očekuje rekordan broj, kao što je i rekordan broj izlagača, više od tisuću iz svijeta.

Nastupom u Utrechtu, i par dana prije u njemačkom Stuttgartu, počinje i sezona predstavljanja hrvatskog turizma na europskim i svjetskim sajmovima, a HTZ će ove godine samostalno i s partnerima nastupiti na oko 40 sajmova.

"Uz nastup u Utrechtu, gdje je ove godine i rekordnih 18 hrvatskih suizlagača na štandu HTZ-a, hrvatsku turističku ponudu usporedno predstavljamo i na sajmovima u Stuttgartu, Helsinkiju i Beču. Najvažnije svjetske turističke sajmove koristimo uz ostalo i za dodatne susrete s ključnim partnerima na najvažnijim tržištima s kojima intenzivno surađujemo na proširenju touroperatorskih programa za Hrvatsku te uvođenju novih aviolinija", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Na sajmu će posjetitelji moći uz VR naočale pogledati tri promotivna virtualna filma o hrvatskim proizvodima i destinacijama, a uz to na hrvatskom štandu održavaju se i brojni sastanci s predstavnicima touroperatora, putničkih agencija i aviokompanija.

"Veseli nas porast zanimanja avioprijevoznika za Hrvatsku, čemu svjedoče i najave uvođenja tri nove zračne linije iz Nizozemske i Belgije ove godine. Riječ je o letovima Easyjeta iz Amsterdama za Zadar, odnosno Ryanaira iz Maastrichta za Zadar te TUIflya iz Bruxellesa za Pulu", otkrio je direktor predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluxa Ivan Novak.

Na štandu HTZ-a se prvi puta promoviraju i hrvatski proizvodi, vina i sirevi.

Iz Nizozemske je u Hrvatsku u 2019. došlo gotovo 500 tisuća turista, koji su ostvarili oko 3 milijuna noćenja, a predstavnici HTZ-a vjeruju da će se ove godine s tog tržišta zabilježiti pozitivni trendovi.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz