Prodaja "Hrvatske junetine" rasla i do 25 posto

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/BB-hrvatska junetina.jpg

Udruga Baby beef okuplja oko 330 tovljača junadi. Članovi udruge uzgoje oko 120.000 junadi godišnje i ostvare više od milijardu kuna prihoda. Oko 50 posto proizvodnje izvozi se kroz prodaju žive stoke za zemlje Bliskog Istoka i putem prodaje mesa za Italiju. Hrvatska junetina iznimno se cijeni na vanjskim tržištima, primjerice u Italiji, otvorena su i tri nova tržišta - Kosovo, Srbija i Crna Gora, a intenzivno se radi na otvaranju Turske.

Udruga Baby Beef prvi rođendan svoje robne marke "Hrvatska junetina" dočekuje uz pozitivne brojke: prodaja tog mesa u trgovačkim lancima i mesnicama rasla je po dvoznamenkastim stopama, a u ovoj godini očekuje se rast uzgoja između 10 i 15 posto, priopćila je u utorak udruga Baby Beef. Takav razvoj događaja u udruzi vide kao točku preokreta u proizvodnji i prodaji junetine u Hrvatskoj.

"Prvi puta u deset godina zaustavljen je uvoz te je ukupni uvoz goveđeg mesa lani rastao dva posto, a svježeg goveđeg mesa jedan posto, za što se slobodno može reći da je stagnacija. Istovremeno je prodaja Hrvatske junetine udruge Baby Beef rasla i do 25 posto u pojedinim trgovačkim lancima", kaže predsjednik udruge Darko Celovec. Dodaje kako se ove godine udruzi priključilo više od 50 novih članica, pa se proizvodnja povećava.

Prema podacima udruge, Hrvatska junetina je u prvoj godini ušla u sedam velikih trgovačkih lanaca, a netom je potpisan ugovor s Tommyjem. Najveći rast prodaje mesa bilježi KTC (25 posto), ali rastu značajno pridonose i mesnice gdje se opskrbljuje sve veći broj kupaca. Dosad je potpisano 29 partnerskih ugovora o korištenju branda. Partneri koji mogu koristiti brand su trgovački lanci, mesnice i ugostitelji, kaže se u priopćenju.

Vjeruje kako će u svim značajnim pokazateljima ove godine biznis s Hrvatskom junetinom rasti između 10 i 20 posto. Dodaje kako se to odnosi i na izvoz, ističući kako se Hrvatska junetina iznimno cijeni na vanjskim tržištima, primjerice u Italiji, pa u izvoz odlazi oko 50 posto junadi u vlasništvu članova udruge. Otvorena su i tri nova tržišta - Kosovo, Srbija i Crna Gora, a intenzivno se radi na otvaranju Turske, kaže se u priopćenju.

Udruga Baby beef okuplja oko 330 tovljača junadi. Članovi udruge uzgoje oko 120.000 junadi godišnje i ostvare više od milijardu kuna prihoda. Oko 50 posto proizvodnje izvozi se kroz prodaju žive stoke za zemlje Bliskog Istoka i putem prodaje mesa za Italiju.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz