- Objavljeno: 06.04.2017.
Preparati iz Olivalova novog pogona će se naći i u Njemačkoj i Bliskom istoku
Prve izvozne uspjehe ostvarili su prije sedam godina kada im se otvorilo tržište BiH, nakon čega je izvoz krenuo i u Sloveniji, a prošle godine otvorili su i tržišta Srbije i Slovačke. Nakon nastupa na Vivaness, europskom sajmu prirodne kozmetike dogovoren je izvoz i u Njemačku, u finalnoj su fazi pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu im je i izvoz u Poljsku i Tursku
Hrvatska kozmetička tvrtka Olival nakon 23 godine poslovanja uselila se u nove poslovne prostore na zagrebačkom Jankomiru, u sklopu kojih je i novi proizvodni pogon. Vrijednost ulaganja u nove poslovne prostore iznosi oko 9 milijuna kuna, a novac je uložen u novo postrojenje, nove proizvodne linije i internacionalizaciju tržišta. Kako kaže Marijan Pojatina, direktor tvrtke Olival, sredstva dolaze iz vlastitoga kapitala, kredita te subvencija iz fondova EU i očekuju povrat uloženog u razdoblju od pet do šest godina.Marijan Pojatina nam kaže kako s novim pogonom i proizvodima na kojima rade, dolazi i potreba za novim zaposlenicima. Trenutačno imaju 24 zaposlenika, samo od siječnja su zaposlili šestero novih, a u planu su i dodatna zapošljavanja.
Prve izvozne uspjehe ostvarili su prije sedam godina kada im se otvorilo tržište BiH, nakon čega je izvoz krenuo i u Sloveniji, a prošle godine otvorili su i tržišta Srbije i Slovačke.
Nakon nastupa na Vivaness, europskom sajmu prirodne kozmetike, prije dva mjeseca dogovoren je izvoz i u Njemačku, u finalnoj su fazi pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu im je i izvoz u Poljsku i Tursku. ˝Vjerujemo da će se Olival proizvodi uskoro naći i na tržištima zapadne Europe˝, zaključuje Pojatina.
Dugoročni partneri su ključ uspjeha, a mi s našim najvećim dobavljačima radimo više od 20 godina i to nam omogućuje stabilnost te nam daje mogućnost da se fokusiramo na kreativan dio poslovanja. Kad ne moraš razmišljati hoće li ti sirovina biti dobra i hoće li se proizvod prodati, onda imaš slobodnije ruke za kreativu i razvoj samih proizvoda", otkriva direktor svoj pristup.
U tvrtki su posebno ponosni na svoje zdravo poslovanje i organski rast, a u posljednje tri godine Olival bilježi konstantan rast prihoda i to u prosjeku 35 posto. Prihodi u 2016. godini iznosili su im 16 milijuna kuna i bili 33 posto viši u odnosu na prethodnu godinu. Premda su na početku poslovanja u svom asortimanu imali svega tri proizvoda, danas tržištu nude čak 103 preparata.
(Poslovni dnevnik)