Predstavljanje hrvatske turističke ponude u Singapuru

Slika /slike 1/Turizam/HTZ-Sg-svi.jpg

Sajam ITB Asia, održavao se od 17. do 19. listopada ove godine u singapurskom Marina Bay Sandsu te ugostio rekordan broj izlagača, među kojima su bili i hrvatski predstavnici – Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica grada Zagreba, turističke agencije Swanky Travel te Atlantis Travel, agencija Konture te tehnološki inovatori iz zagrebačkog InSky Solutions-a.

Sajam ITB Asia, održavao se od 17. do 19. listopada ove godine u singapurskom Marina Bay Sandsu te ugostio rekordan broj izlagača, među kojima su bili i hrvatski predstavnici – Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica grada Zagreba, turističke agencije Swanky Travel te Atlantis Travel, agencija Konture te tehnološki inovatori iz zagrebačkog InSky Solutions-a.

Središnja tema ovogodišnjeg, 11. po redu izdanja trodnevnog B2B sajma i kongresa turističke industrije, bila je „Reinterpretacija putovanja“, a tijekom cijelog trajanja sajma štandovi izlagača bili su puni zainteresiranih posjetitelja.

Izložbene prostore hrvatskih izlagača, koji su uspješno predstavili hrvatsku turističku ponudu, posjetio je tom prigodom i veleposlanik Republike Hrvatske u Republici Indoneziji Dražen Margeta i odgovarao na razna pitanja koja su postavljali zainteresirani turistički agenti i turoperatori o tomu kada posjetiti Hrvatsku, koje su hrvatska odredišta najatraktivnija te, naravno, o Hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji koja je i ovdje učinila čudo u brendiranju Hrvatske.

Prema riječima voditeljice HTZ-ovog štanda Franke Gulin, najveće zanimanje za Hrvatsku već prvog dana poslovnih sastanaka pokazali su predstavnici turističkih agencija, institucija i kreativnih agencija specijaliziranih za izlazni turizam iz Indije, Šri Lanke, Indonezije te Bliskog istoka. Hrvatska posljednjih godina uživa u imidžu prijateljske, sigurne i lijepe zemlje koju svakako vrijedi posjetiti te ne čudi veliko zanimanje turista i na tim tržištima.

ITB Asia je i dalje najznačajnija manifestacija te vrste u Aziji,  izjavila je generalna direktorica Sajma Berlin Katrine Leung, organizatora ITB Asia i dodala kako je zapravo riječ  o ključnoj platformi za povezivanje izlagača i njihovih partnera s glavnim donositeljima odluka kada je riječ o sektorima MICE, korporativnih putovanja i odmora.

Također, ovogodišnje izdanje ITB-a Asia može se pohvaliti zavidnim popisom govornika. Prvi dan započeo je s predstavnicima Microsofta i Googlea, koji su pružili uvid u promjene koje će zahvatiti načine putovanja i poslovanja, dok su predstavnici kineskog giganta Ctripa govorili o izazovima s kojima se susreće međunarodno tržište putovanja. Potom su sa sudionicima sajma svoja mišljenja o posljednjim trendovima u industriji podijelili i predstavnici iz Booking.com, Skyscannera, Thomasa Cooka, Tujie te mnogih drugih.

Rasprave gostiju posljednjeg dana sajma usmjerile su se prema turistima iz Kine, odnosno na pitanja kako kineski turisti mijenjaju svijet te na koji način svjetski brandovi od toga mogu imati koristi.

(MVEP)
 

Pisane vijesti | Sajmovi | Hrvatski izvoz