Pounje vraća stari sjaj i priprema se za izvoz

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_125338148_cr.jpg

Tekstilna industrija Pounje iz Hrvatske Kostajnice svojedobno je s brendom Plavi cvijet diktirala modne trendove na tržištima okruženja. Pounje izvozi u Sloveniju, BiH i Makedoniju, a nakon kraće stanke uskoro se vraća i na tržište Srbije, koje izvrsno prihvaća ukupan asortiman iz njihove ponude.

Tekstilna industrija Pounje iz Hrvatske Kostajnice svojedobno je s brendom Plavi cvijet diktirala modne trendove na tržištima okruženja u asortimanu ženskog dnevnog i noćnog rublja. Predsjednik Uprave Tihomir Babić ističe kako su odlučili staru slavu vratiti suradnjom s hrvatskim dizajnerima i stoga su pokrenuli partnerski projekt s dizajnericom Marijom Cvitanović. Lani predstavljena kolekcija proizvoda pod brendom Marka M vintage glamour Pounje od polovice svibnja bit će dostupna u trgovinama.
 
Pounje od 2013. kroz predstečajnu nagodbu nastoji riješiti nagomilane probleme koji tvrtku sputavaju u razvoju. Taj je proces u završnoj fazi, nedavno je prihvaćen poslovni plan o operativnom i financijskom restrukturiranju, objašnjava Babić. Kaže kako su se konačno stekli uvjeti za kvalitetno restrukturiranje bilance.
 
"Time nam zaduženost pada ispod 30 posto i više nemamo nikakvih kratkoročnih potraživanja", ističe prvi čovjek Pounja. Ovakav rasplet, objašnjava, otvara tvrtki prostor za nove velike planove i uspješniji razvoj proizvodnje te još snažnije brendiranje asortimana. Pounje, dodaje, izvozi u Sloveniju, BiH i Makedoniju, a nakon kraće stanke uskoro se vraća i na tržište Srbije, koje izvrsno prihvaća ukupan asortiman iz njihove ponude.  Usto, dodaje, sustav veleprodaje već nadograđuju vlastitom mrežom trgovina. Zasad su dvije otvorene u Zagrebu i jedna u staroj jezgri Dubrovnika, a u planu je uskoro i otvaranje trgovine u Splitu. 
 
Pounje je 2015. zaključilo sa 9,19 milijuna kuna prihoda i 1,5 milijuna kuna gubitka, no minus je 18 posto manji nego u 2014. Prvi kvartal 2016. donio je 1,92 milijuna kuna prihoda, uz iskazani gubitak od 438 tisuća kuna, dok je u istom razdoblju godinu prije minus iznosio 727 tisuća kuna. U tvrtki radi 78 zaposlenika, no s obzirom na to da prodaja raste više nego prethodnih godina, u Pounju planiraju povećati broj radnika.

(Poslovni dnevnik)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz