Potencijali tržišta Višegradske skupine

Slika /slike 1/EU regionalni razvoj, fondovi/shutterstock_92325316_cr.jpg

Ulazak Hrvatske u EU u prvom je redu omogućio izlazak hrvatskih proizvoda na zajedničko tržište, od čega bi koristi trebala imati svaka industrija. Ulazak tvrtke na takvo tržište neminovno podrazumijeva i dodatne investicije te određeno vremensko razdoblje prilagodbe.

Aleksandar Jelić iz tvrtke Promo-Metal vidi Višegradsko tržište kao veliki izazov i prvoklasnu priliku. Smatra kako je to tržište veliki izazov, iako bi se suočili s tržištem zemalja koje već imaju vlastite brendove specijaliziranog posuđa i proizvoda za kućanstvo. Uspjeh na tržištu ovisi o fokusiranju na trenutne potrebe i prepoznavanju prave prilike, smatra Jelić.

Ulazak Hrvatske u Europsku uniju u prvom je redu omogućio izlazak hrvatskih proizvoda na zajedničko tržište, od čega bi koristi trebala imati svaka industrija.

No, u pojedinim segmentima, poput onog na koji je orijentirana tvrtka Promo-Metal, problematičnom bi se mogla pokazati prisutna konkurencija. Ulazak tvrtke na takvo tržište neminovno podrazumijeva i dodatne investicije te određeno vremensko razdoblje prilagodbe.

Dosada je tvrtka uglavnom bila orijentirana na izvoz u skandinavske zemlje, naglasio je Jelić, dodajući kako to nipošto ne znači da će se preskočiti razmotriti i ova priliku.

Govoreći o razlozima zašto se to tržište tek sada pokazalo aktualnim, iako je riječ o zemljama koje su i geografski i kulturološki bliske, Jelić smatra kako je vjerojatno tek sada u poduzetničku svijest dozvana činjenica da u Europskoj uniji zaista postoje raznolika tržišta i da se u izvozu ne mora fokusirati uvijek na iste ciljeve.

(Poslovni dnevnik)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz