- Objavljeno: 04.12.2020.
Objavljeni natječaji za promociju hrvatskih vina na stranim tržištima
Radi se o natječajima za mjeru informiranja u državama članicama te za mjeru promidžba vina na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina, koji ima za cilj povećanje udjela izvoza na tržištima trećih zemalja te unaprjeđenje imidža i prepoznatljivosti hrvatskih vina na stranim tržištima.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u četvrtak natječaje namijenjene promociji hrvatskih vina na stranim tržištima, koji će biti otvoreni do 5. veljače 2021. godine, priopćeno je iz Ministarstva poljoprivrede.Radi se o natječajima za mjeru informiranja u državama članicama te za mjeru promidžba vina na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina, koji ima za cilj povećanje udjela izvoza na tržištima trećih zemalja te unaprjeđenje imidža i prepoznatljivosti hrvatskih vina na stranim tržištima.
Razina potpore iznosi do 80 posto ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU, a najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu za mjeru promidžba iznosi 250 tisuća eura te 100 tisuća eura u mjeri informiranje, ističe se u priopćenju.
Sredstva iz mjere promidžba moći će se koristiti za objavljivanje reklama u medijima uključujući društvene mreže, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u promotivne materijala za treće zemlje, kao i ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativne troškove i troškove osoblja korisnika.
Prihvatljivi troškovi za mjeru informiranje su informativne kampanje, sudjelovanje na događanjima uključujući sajmove i izložbe od nacionalnog značaja ili značaja za EU, oglašavanje u medijima na tržištu država članica, izrada i distribucija informativnih materijala za tržište članica i administrativni troškovi i troškovi osoblja, navodi se u priopćenju.
Korisnici mjera su stručne organizacije u sektoru vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja proizvođača, sektorske organizacije u sektoru vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika državnog proračuna, privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina, s napomenom da su privatna poduzeća registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi korisnici samo u mjeri promidžba, dok su iznimka iz mjere informiranje javna tijela, zaključuje se.
(Hina)