Nastupom u Utrechtu i Beču HTZ počinje ovogodišnju promociju turizma

Slika /slike 1/Turizam/P-H20161230019322.jpg

Promocijom hrvatskog turizma ovoga tjedna na turističkim sajmovima u nizozemskom Utrechtu i u Beču počela je sezona ovogodišnjih međunarodnih sajamskih nastupa Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koja je ove godine za ukupno 25 sajmova predvidjela blizu 16 milijuna kuna.

Promocijom hrvatskog turizma ovoga tjedna na turističkim sajmovima u nizozemskom Utrechtu i u Beču počela je sezona ovogodišnjih međunarodnih sajamskih nastupa Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koja je ove godine za ukupno 25 sajmova ili jedan manje nego lani predvidjela blizu 16 milijuna kuna, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.
                                        
Od ukupno 25 međunarodnih turističkih sajmova, na kojima je nositelj nastupa HTZ, 17 njih je općeg tipa, a 8 specijaliziranih (3 kamping sajma, 2 kongresna i 3 nautička), a iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da ove godine neće biti promjena u vizualnom nastupu te da je naglasak i dalje na prozračnosti štanda i novom konceptu "Full of Life".
 
Na najvećim sajmovima, poput onih u Madridu, Muenchenu, Berlinu, Frankfurtu i Londonu, HTZ će u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK) i udruženjem vinara Vina Croatia vina mosaica za potrebe suizlagača i stranih partnera osigurati i vrhunska hrvatska vina.
 
Na dva najvažnija poslovna turistička sajma, ITB-u u Berlinu (u ožujku) i WTM-u Londonu (u studenom), kao i na dva kongresna sajma organizirat će i "Cheese and wine party", jer se to, kako kažu iz Glavnog ureda HTZ-a, u prošloj godini pokazalo dobrim načinom dodatnog brendiranja Hrvatske kao destinacije s vrhunskom enogastro ponudom. Na najvažnijem nautičkom sajmu u Europi, dueseldorfskom BOOT-u, u suradnji s HGK i ACI-jem organizirat će i neformalno druženje uz glazbu i hrvatske delicije.
 
Jedan od sajmova na kojima godinama HTZ tradicionalno nastupa je Vakantiebeurs u Utrechtu, prvi turistički sajam u godini, koji se ove godine održava od 11. do 15. siječnja. Riječ je o sajmu koji je u velikoj mjeri posvećen kampingu, a kako su Nizozemci među najbrojnijim stranim posjetiteljima hrvatskih kampova, taj je sajam dosta važan, tim više što se obraća i široj i poslovnoj publici.
 
Uz HTZ, tamo je ovoga tjedna i desetak hrvatskih turističkih tvrtki i zajednica-suizlagača, među kojima turističke zajednice Zadarske županije i Krka, Kamping udruženje Hrvatske (KUH) te tvrtke rovinjska Maistra, Laguna Novigrad-Aminess, rapski Imperial, crikvenički Jadran, malološinjski Jadranka kampovi, Cresanka, šibenski Solaris i drugi.
 
Turistički sajam Ferinemesse u Beču je počeo u četvrtak i traje također do 15. siječnja, a riječ je o vodećem i iznimno posjećenom turističkom sajmu u Austriji iz koje se i ove godine, s obzirom na blizinu tržišta i do sada iskazani interes, očekuje nastavak uzlaznog trenda dolazaka turista.
 
(Hina)

Pisane vijesti