Naša kultura, dijalekt i humor na majicama putuje svijetom

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_189054536_cr.jpg

Kada tri žene udruže svoje znanje i talente a još se uz to zovu Mustre, nastaje proizvod koji jednostavno oduševljava kupce širom svijeta.

Kada tri žene udruže svoje znanje i talente, nastaje proizvod koji jednostavno oduševljava kupce. Riječ je o hrvatskom brendu pamučnih majica Mustra, koji su stvorile Marijana Prgomet, Ivana Pamuković i Romana Jelinčić. Ivana i Marijana smišljaju ideje, Ivana je dizajnerica, Marijana vodi prodaju, a Romana je zadužena za funkcioniranje tvrtke, ali zajednički donose sve odluke.

Zanimljiv je i sam naziv brenda jer mustra je dvoznačna riječ. Prvo značenje je “uzorak”, “dizajn”, dok se u Dalmaciji kaže da je mustra onaj tko je nepredvidiv, radi stvari na svoju ruku, poseban je i drugačiji.

A nas tri Dalmatinke smo se prepoznale u tome. Mustra je jedina prava riječ i jedini izgovor da budemo slobodne i radimo sve po svome. I tako je nastalo ime. Na engleskom također funkcionira, pa smo za vanjsko tržište brend registrirale i kao Piece of work, kaže Ivana Pamuković te dodaje kako je Mustra neposredan i životan brend s kojim se lako poistovjetiti.

Od konkurencije se, osim po kvaliteti i originalnosti, razlikuju i porukama i dizajnom printeva. Tekstovi, fotografije i ilustracije njihovo su autorsko djelo, a najčešće se radi o dvosmislenim šalama, romantičnim citatima i pozitivnim porukama za sve sfere života.

Doza dvosmislenosti (Biži ća, I remember the luk in your eyes, Brigemese, Zen), zatim romantike (Fališ mi more, Ukrast ću te svitu, Ponekad nešto želi biti ukradeno) i šale na vlastiti račun (Više sam bila u kazni nego igdi) pokazuju da svaka od majica priča svoju priču.

I ono što je najvažnije, ne nose se samo u Hrvatskoj i regiji nego i šire, od Azije, Afrike, Sjeverne i Južne Amerike pa sve do Australije. U ponudi imaju više od 90 različitih motiva, a svaka dva tjedna galerija se nadopunjava novim motivima.

Kupcima nude visokokvalitetan i originalan domaći proizvod. Naime, Mustra majice šivaju se u Hrvatskoj, dok se materijal uvozi iz Turske, riječ je pamuku s ISO 9001 i EKOtest certifikatima različitih gramaža ovisno o tome je li majica ljetna ili zimska. Krojeve mijenjaju svake sezone, a jedine koje su stalno u ponudi su bijele Spring/Summer ženske i muške majice kratkih rukava koje se zapravo nose cijele godine.

Sve su to autorska djela, Mustra majice su krojene od visokokvalitetnog 100-postotnog pamuka i pakiraju se u brendiranu jutenu vrećicu koja se također proizvodi u Hrvatskoj, na što smo iznimno ponosne, istaknula je Marijana Prgomet.

S kupcima komuniciraju putem e-maila i svakome od njih znaju ime i prezime, a do sada ih putem Facebooka prati više od 31.000 sljedbenika. Jako nam je važno da je svaki od njih zadovoljan što iziskuje puno truda, ali tome smo se posvetile i smatramo to svojom prednošću. Kupci dobivaju izravan odgovor i komunikacija je uvijek prijateljska. Često i narudžbe počnu prijateljskim pozdravom i osvrtom na naš rad, što nas jako veseli, jer do ljudi dolazimo svojim porukama u kojima se svatko od njih na svoj način pronađe, kaže Romana Jelinčić te dodaje kako im je kupac najbitniji i od prvog kontakta sve je podređeno njegovom zadovoljstvu i trajnom kontaktu.

Iako smo mala zemlja hrvatsko tržište je zapravo veliko jer su potrebe i ukus kupaca lepeza različitosti. Mi stvaramo svoju nišu i tu vidimo svoju prednost. Svjetski igrači prodaju istu robu diljem Europe i svijeta, a mi imamo osjećaj da proizvodimo za ljude koje poznajemo. Naša kultura, dijalekt, humor i razne stvari koje nas inspiriraju ne postoje kao dio ponude dizajna svjetskih brendova. Zanimaju nas tri najvažnije stvari koji su naši kupci prepoznali - originalnost, kvaliteta i usluga. Zapravo smo same sebi mjerilo jer što je ideja bolja, to smo mi zadovoljnije, a prodaja raste, kaže Ivana Pamuković dodajući kako Hrvati jako cijene domaći dizajn i proizvod.

Za realizaciju brenda bili su im potrebni mjeseci ispitivanja tržišta, dizajniranja, rješavanja papirologije te pronalazak dobavljača. Za sada funkcioniraju kao web trgovina, a svoje proizvode šalju preporučenom poštom

(Privredni vjesnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Uspješne priče