Nakon jahte Mirakul 40, brodogradilište Grginić će u svijet s gumenjakom Shark 38

Slika /slike 1/Promet i pomorstvo/shutterstock_159783209_cr.jpg

Nakon dolaska gospodarske krize 2009., bila je prilika da se jače okrenu izvozu te su preko specijaliziranih sajmova došli do kupaca u Njemačkoj, Austriji, Italiji i Švicarskoj te Mirakuli danas plove tamošnjim morima, rijekama i jezerima.

Iako nije morska “grdosija” koja će privući pogled svakog namjernika, nova brodica Shark 38 zagrebačkog brodogradilišta Jahte Grginić je uzdanica s kojom Grginići imaju ozbiljnih planova za europsko i svjetsko tržište.

Kako pojašnjava Klaudio Grginić, vlasnik brodogradilišta koje se nalazi u zagrebačkom Markuševcu podno Sljemena, ovo je brod kojeg su projektirali dvije godine, a imao je bazu u puno manjem i “standardnijem” gumenjaku od sedam metara.

Dodaje da su gumenjaci stabilniji i sigurniji za plovidbu od standardnih kompozitnih brodova, a njihova “robusnost” posebno dolazi do izražaja u sve pretrpanijim marinama, gdje se s njima puno lakše manevrira, a i otporniji su na oštećenja.

Izloženi model na Zagrebačkom velesajmu, koji još nema kupca, ima cijenu s PDV-om od 220 tisuća eura, može primiti 10 ljudi na višednevnu plovidbu, a njegova dva motora od po 250 KS ga mogu gurnuti do brzine od 80 km/h. Uz premijerni Shark 38, Grgnić je na Nautici izložio i svoju već dobro poznatu premium jahtu Mirakul 40, brod dug 12 metara i četiri metara širine koji može na krstarenje primiti 12 putnika.

Iako ovdje nije bio izložen, njihov najpoznatiji model je Mirakul 30, jahtica od devet metara dužine čija cijena starta od 100-tinjak tisuća eura, a do sada ih je isporučeno više od 100 kupcima u Hrvatskoj i svijetu. Jahte Grginić je obiteljska tvrtka koju danas vodi Klaudio Grginić, a jahtama se bave od 2004.

Nakon što je malo razvio posao, došla je gospodarska kriza 2009. koja je dobrano uzdrmala kompaniju, a spasio ih je segment konstantne proizvodnje pogrebničke opreme. No, to je bila i prilika da se jače okrenu izvozu te su preko specijaliziranih sajmova došli do kupaca u Njemačkoj, Austriji, Italiji i Švicarskoj te Mirakuli danas plove tamošnjim morima, rijekama i jezerima.

Grupa Grginić danas zapošljava 20-ak ljudi, a za potrebe svojevrsnog showrooma je u Biogradu osnovana i bazirana njihova čarterska flota koja danas broji sedam brodova iz vlastite proizvodnje.

(Poslovni dnevnik)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz