- Objavljeno: 21.08.2019.
Nakon humusa koprivnička tvrtka ima 'friški' izvozni adut
Slovenija je još uvijek najveće izvozno tržište koprivničkoj tvrtki Sana delikatese, a od početka godine započelo se s izvozom u Švicarsku. Sana delikatese surađuju s gotovo svim većim trgovačkim te hotelskim lancima, a našli su put i do specijaliziranih trgovina.
Koprivnička tvrtka Sana delikatese ovog je ljeta na tržište izbacila novi proizvod - Magic, koji se predstavlja kao jedini svježi mliječni desert bez glutena na hrvatskom tržištu. Iako je najpoznatija po humusu, tvrtka ima i druge adute kojima osvaja tržište i izvan Hrvatske.Od prvih osam proizvoda u asortimanu, danas su došli do njih gotovo 150. Kako kaže Silvija Repić, direktorica tvrtke, Sana je još uvijek najviše prepoznatljiva po Sana Hummus namazima, a ta potkategorija se širi i postaje zanimljiva i drugim kompanijama iz Hrvatske i inozemstva. Napominje kako ostalim proizvodima poput primjerice premium začina za HoReCa kupce, čipsa od jabuke s čokoladom, tahinija, ketchupa tek predstoji pravi razvoj. Sanin tim trenutačno broji 11 zaposlenika.
"Novi proizvodi, veći broj kupaca (posebice u HoReCa kanalu), dostavnih mjesta te izvoz intenziviraju poslovanje i zahtijevaju stvaranje novih radnih mjesta. Planiramo i daljnje povećanje broja zaposlenih, a tempo će odrediti daljnji uspjesi u poslovanju. Ove smo godine zaposlili jednu osobu te do kraja godine planiramo još jednu", objašnjava Repić te ističe kako intenzivno rade na traženju novih izvoznih prilika na ostala tržišta regije i šire. "Sana Hummus je lider na hrvatskom tržištu te smo uz rast u Sloveniji i nove proizvode ostvarili stope rasta poslovnih prihoda od 30-ak posto.
Slovenija je još uvijek naše najveće izvozno tržište s čipsom od jabuke s čokoladom te Hummus namazima i novim namazima kao Guacamole, MelanSana i Thai Salsa. Od početka godine započeli smo s izvozom u Švicarsku i to s novim proizvodom pod markom Bonmahl- mješavinom žitarica i začina koji je svojevrsna 'superhrana'. Volumen prodaje Bonmahla u Švicarskoj daleko premašuje onaj u Hrvatskoj, no s razvojem hrvatskog tržišta smo tek krenuli", pohvalila se Repić.
Sana delikatese surađuju s gotovo svim većim trgovačkim te hotelskim lancima, a našli su put i do specijaliziranih trgovina.
Ističe kako mala tvrtka kao Sana mora izuzetno voditi računa o profitabilnosti. "Kontinuirano investiranje u nove proizvode, tržište i zaposlenike rezultiralo je rastom prodaje i povećanju poznatosti marke, a svaka investicija ima pozitivan utjecaj na poslovanje", zaključuje Repić.
(Poslovni dnevnik)