Na sajmu turizma Place2Go više od 200 izlagača

Slika /slike 1/Turizam/place2go.jpg

Osmi međunarodni sajam turizma Place2Go otvoren je 15. ožujka u zagrebačkoj dvorani Arena, privukavši više od 200 izlagača iz Hrvatske i 20 zemalja iz regije i svijeta, koji su do 17. ožujka predstavljali svoju turističku ponudu i usluge. Zemlja partner ovogodišnjeg Place2Go bila je Republika Sjeverna Makedonija

Osmi međunarodni sajam turizma Place2Go otvoren je 15. ožujka u zagrebačkoj dvorani Arena, privukavši više od 200 izlagača iz Hrvatske i 20 zemalja iz regije i svijeta, koji su do 17. ožujka predstavljali svoju turističku ponudu i usluge.

Zemlja partner ovogodišnjeg Place2Go je Republika Sjeverna Makedonija, koju označavaju zemljom bogate ponude i brzorastućeg turizma. Po prvi put su se predstavljali Sudan, Gana i Tanzanija, koje su unijeli egzotiku na taj sajam, uz ponudu i drugih dalekih destinacija koje su i prijašnjih godina izlagale, poput Tajlanda, Indonezije i Indije.

Sajam je organizirala poduzetnica Damjana Domanovac, sa svojim timom i u suradnji s brojnim partnerima-sponzorima, među kojima su od početka zrakoplovne kompanije Turkish Airlines i Croatia Airlines te nekoliko putničkih agencija.

Ministar turizma Garij Cappelli je na otvaranju sajma istaknuo da je on važan za domaću publiku, a poručio je i da nema straha za hrvatski turizam. "Hrvatska je dio velike svjetske turističke obitelji, a njezin turizam je iznimno važan za BDP zemlje, razvoj brojnih drugih djelatnosti i život ljudi", kazao je Cappelli.

Istaknuo je da je do današnjeg dana Hrvatska zabilježila 12 posto više turista i 9 posto više noćenja u odnosu na isto vrijeme 2018. godine, kao i da su odlične najave za predsezonu, ocijenivši da će ona biti puno bolja nego lani. Najavio je da Hrvatska ove godine očekuje i porast broja kineskih turista kao i turista s ostalih dalekih tržišta, što će, nada se, nadoknaditi eventualne minuse s tradicionalnih tržišta.

Direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld izrazila je podršku tome sajmu, koji zagrebačkoj publici približava brojne destinacije svijeta, istodobno nudeći razne korisne informacije od toga kako putovati obiteljski do toga gdje i kada je najbolje nešto vidjeti i drugo.

Na otvorenju sajma sudjelovao je i direktor makedonske državne agencije za promociju turizma Ljupčo Janevski, koji je naglasio da je prošle godine u Makedoniji bilo 50 posto više hrvatskih turista te da imaju želju jačati suradnju sa Hrvatskom.

Veleposlanik SAD-a u Hrvatskoj Robert Kohorst također je bio nazočan, jer se, kako je najavio ministar Cappelli, uskoro priprema realizacija prvog izravnog leta iz SAD-a prema Hrvatskoj.

Sajam ima i humanitarnu notu, jer predstavlja i humanitarnu udrugu "Kolajna ljubavi", koja pomaže najugroženijim kategorijama stanovništva u Hrvatskoj, Tanzaniji i drugdje u svijetu, kao i udrugu "Crveni nosovi", koja obilazi djecu po bolnicama i zabavom im pomaže.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz