- Objavljeno: 25.11.2021.
Madigov kupus i na američkom stolu
Tvrtka Madig-Mrežnica ima 30-godišnju tradiciju uzgoja, kiseljenja i proizvodnje kupusa. Godišnje proizvedu oko 3.000 tona kiseloga kupusa, od čega se oko 15 posto plasira na inozemno tržište. Izvoze u zemlje Europske unije - Belgiju, Njemačku i Sloveniju, a dio u Sjedinjene Američke Države.
Kupus iz ogulinskoga kraja tradicionalna je i zdrava namirnica koja je od 2015. godine na razini Europske unije zaštićena oznakom izvornosti. Proizvod se dobiva prirodnom malolaktičnom fermentacijom svježega kupusa, bez dodatka konzervansa.Tvrtka Madig-Mrežnica ima 30-godišnju tradiciju uzgoja, kiseljenja i proizvodnje kupusa. Godišnje proizvedu oko 3.000 tona kiseloga kupusa, od čega se oko 15 posto plasira na inozemno tržište. Izvoze u zemlje Europske unije - Belgiju, Njemačku i Sloveniju, a dio u Sjedinjene Američke Države.
Dio svježega kupusa tvrtka otkupljuje iz kooperantske proizvodnje, odnosno od domaćih OPG-ova, a dio dobivaju vlastitom proizvodnjom. Objedinili su brojne proizvođače i organizirali mrežu koju stručno nadziru i usmjeravaju agronomi u svim etapama uzgoja.
U posljednjih su godinu dana na tržište izašli s novim proizvodima, salatama od kiselog kupusa i najnovijim proizvodom na koji su izrazito ponosni: premium salate (250 g) s različitim dodacima: bučino ulje, maslinovo ulje, češnjak i papar te češnjak, crvena paprika i papar.
Proizvodi Madig-Mrežnice, glavice i rezani kupus, nositelji su znaka Hrvatska kvaliteta koji dodjeljuje Hrvatska gospodarska komora. Zahvaljujući ovom znaku kupci lakše prepoznaju proizvod kao domaći i kvalitetan, što pridonosi boljim rezultatima prodaje. Tvrtka, čiji se pogon nalazi u Salopek Selu, danas zapošljava 50-ak ljudi.
Cilj im je i u budućnosti zadržati tradicionalni način proizvodnje kiseloga kupusa, ali uvoditi i nove proizvode koji će se bazirati na toj namirnici i sadržavati različite dodatke, čime ovaj zdravi i tradicionalni proizvod žele što više približiti većem broju kupaca. Također, u planu im je i povećanje prodaje na inozemnim tržištima, što se posebno odnosi na zemlje Europske unije.
(Poslovni dnevnik)