AD Plastik ugovorio poslove u Rusiji

Slika /slike 1/Promet i pomorstvo/ad plastik.jpg

AD Plastik grupa je ugovorila nove poslove u Rusiji s alijansom Renault-Nissan-AvtoVAZ u vrijednosti 47,7 milijuna eura za različite modele vozila. AD Plastik grupa prilagođava svoje poslovanje situaciji na tržištu te je u svojim ruskim tvornicama u prvih devet mjeseci ostvarila porast prihoda veći od 25 posto u odnosu na isto vrijeme lani.

AD Plastik grupa je ugovorila nove poslove u Rusiji s alijansom Renault-Nissan-AvtoVAZ u vrijednosti 47,7 milijuna eura za različite modele vozila, objavio je u četvrtak solinski proizvođač auto dijelova. Predviđeno trajanje projekta AD Plastik grupe u Rusiji iznosi pet godina, tek su kratko izvijestili iz AD Plastika putem Zagrebačke burze.

Inače, prema ranije objavljenom financijskom izvješću, neto dobit AD Plastik grupe u prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 22,97 milijuna kuna, što je 3,5 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, dok je istovremeno dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) na razini grupe smanjena za 10,3 posto, na 97,49 milijuna kuna.

Poslovni prihodi AD Plastik grupe iznosili su 830,51 milijuna kuna i niži su za 1,3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok su istovremeno poslovni rashodi grupe smanjeni za 0,3 posto, na 802,5 milijuna kuna.

Matično društvo AD Plastik d.d. u prvih je devet mjeseci ove godine ostvarilo neto dobit od 5,26 milijuna kuna, što je pad od 87,7 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Predsjednik Uprave AD Plastika Marinko Došen u komentaru financijskog izvješća je istaknuo da tvrtka posluje u vrlo zahtjevnom i izazovnom razdoblju, a nedostatak poluvodiča na globalnom tržištu odražava se i na njihovo poslovanje.

"Unatoč optimističnijim očekivanjima i planovima, sada je razvidno kako ova kriza ima dalekosežnije posljedice od prvih najava. Kako naše tvornice  prate operativne planove kupaca, na koje je zastoj u isporuci čipova ozbiljno utjecao, rezultati poslovanja lošiji su od predviđanja", rekao je tada Došen, dodavši da je većina proizvođača automobila zbog toga primorana značajno smanjiti svoje planove proizvodnje, a posljedično su na to primorani i svi dobavljači unutar industrije.

Naglasio je i kako AD Plastik grupa prilagođava svoje poslovanje situaciji na tržištu te je, iako se kriza s poluvodičima reflektira i na rusko tržište, u svojim ruskim tvornicama u prvih devet mjeseci ostvarila porast prihoda veći od 25 posto u odnosu na isto vrijeme lani.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz