Lidl predstavio brend hrvatskih proizvoda Croamore

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_139259474_cr.jpg

Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je Croamore – brend prepoznatljivih hrvatskih proizvoda namijenjen plasiranju i prodaji izvan Hrvatske.

Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je Croamore – brend prepoznatljivih hrvatskih proizvoda namijenjen plasiranju i prodaji izvan Hrvatske. Lidlovi predstavnici iz stranih zemalja imali su priliku degustirati i odabirati između više od 90 proizvoda Croamore.

Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto u Lidlovim trgovinama diljem Europe.

Više od 90 hrvatskih proizvoda, te nekoliko proizvoda iz regije, nalazi se u asortimanu Lidlovog brenda znakovitog logotipa i imena Croamore – ime koje simbolizira ljubav prema Hrvatskoj, ali u svojoj kovanici sadrži i more, koje je nezaobilazno kada je riječ o autohtonim hrvatskim proizvodima.

Brend Croamore u drugim će se zemljama predstaviti tamošnjim kupcima u više od 300 trgovina kroz Tjedan hrvatskih proizvoda. Pažljivo odabrani proizvodi uključuju najprepoznatljivije hrvatske mesne, riblje i mliječne proizvode, začine, slastice i pića. Samo u 2015. godini, Lidl je izvezao nešto manje od 9 milijuna eura hrvatskih proizvoda u inozemstvo, čime je ostvario gotovo dvostruki porast u odnosu na 2014. godinu.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 89 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 2000 zaposlenika.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz