Ledo počeo izvoziti sladoled na američko tržište

Slika /slike/Vijesti za naslovnicu/P-FAH-H6125527.jpg

Proizvođač sladoleda i zamrznutih proizvoda Ledo otpremio je prvu pošiljku sladoleda na američko tržište, ostvarivši time značajan iskorak u izvoznoj strategiji kompanije, izvjestili su u petak iz Agrokora. Do izvoza sladoleda došlo je na osnovi sporazuma o suradnji koji je za 2015. i 2016. Ledo potpisao s američkim trgovačkim lancem Kroger.

Proizvođač sladoleda i zamrznutih proizvoda Ledo otpremio je prvu pošiljku sladoleda na američko tržište, ostvarivši time značajan iskorak u izvoznoj strategiji kompanije, izvjestili su u petak iz Agrokora. Do izvoza sladoleda došlo je na osnovi sporazuma o suradnji koji je za 2015. i 2016. Ledo potpisao s američkim trgovačkim lancem Kroger.

O značaju ovog posla za Ledo i Agrokor najbolje govori podatak da je Kroger drugi po veličini trgovac u SAD-u i peti na svijetu te da u svom sastavu ima 3.400 trgovina različitih formata po cijelom SAD-u, navode iz Leda. Ističu i kako se radi o velikoj izvoznoj šansi kompanije Ledo, u sklopu koje će svoje sladolede plasirati na zahtjevno američko tržište.

Suradnja Leda i Krogera započela je u segmentu sladoleda na štapiću u multipaku, koji su proizvedeni pod vlastitom premium markom ovog trgovačkog lanca naziva 'Private Selection'.
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz