Hrvatska predstavila investicijske potencijale u kineskom Ningbou

Slika /slike/lipanj/Tianfeng_Pagoda_in_urban_Ningbo.JPG

Hrvatska, zemlja partner na velikom investicijsko-trgovinskom sajmu na kojem sudjeluju Kina i 16 zemalja srednje i istočne Europe, u srijedu je na "Hrvatskom danu" u kineskom gradu Ningbou predstavila svoje investicijske potencijale, posebice u turizmu.

Hrvatska, zemlja partner na velikom investicijsko-trgovinskom sajmu na kojem sudjeluju Kina i 16 zemalja srednje i istočne Europe, u srijedu je na "Hrvatskom danu" u kineskom gradu Ningbou predstavila svoje investicijske potencijale, posebice u turizmu.

Zamjenik ministra turizma Daglas Koraca izjavio je kako je ovo velika šansa za Hrvatsku da se promovira na velikom tržištu poput Kine. "Vrlo smo optimistični što se tiče brojki s kineskog tržišta, koje govore da smo 2014. ostvarili porast od 42 posto u dolascima u odnosu na 2013. To znači da sve naše aktivnosti koje radimo za velika daleka emitivna tržišta daju svoje prve rezultate“, rekao je Koraca za Hinu.

Hrvatska ima strategiju razvoja turizma, rekao je, te su detektirani neki problemi sezonalnosti hrvatskog turizma, posebice u odnosu na specifičnosti kineskih turista. Kinezima nisu glavni motivi dolazaka sunce i more. Hrvatska im zato nudi kulturu, odličnu gastronomiju, zabavu, zdravstveni i sportski turizam i to su stvari koje mi moramo promovirati, uključujući još neke poput primjerice golfa“, kazao je Koraca.

Istaknuo je također da je potrebno otvarati nove avionske linije te izvijestio da su već danas stupili u kontakt s ljudima iz kineskog političkog miljea koji mogu otvoriti vrata u uspostavljanju novih zračnih linija.


Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz