Kraš grupa u ovoj godini otvorila dva nova tržišta – Katar i Južni Sudan

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_113872831.jpg

Kraš grupa snažno je okrenuta prema izvozu, što potvrđuje podatak da se gotovo svaka druga kuna prihoda od prodaje ostvaruje plasmanom robe na strana tržišta. Lani je na svjetska tržišta izvezao više od 16 tisuća tona svojih proizvoda i od izvoza ostvario više od 45 posto prihoda od prodaje.

Kraš grupa snažno je okrenuta prema izvozu, što potvrđuje podatak da se gotovo svaka druga kuna prihoda od prodaje ostvaruje plasmanom robe na strana tržišta. U kompaniji ističu da moraju biti inovativni, brzi i prilagodljivi, sposobni prepoznati želje kupaca, što im je omogućilo da čak i u ovoj godini otvore dva nova tržišta.

Kraš izvozi u pedesetak zemalja. Njegovi proizvodi tradicionalno su zastupljeni na arapskim tržištima, pa je tako Saudijska Arabija jedno od većih izvoznih tržišta, a od 2020. mogu se naći i u Kataru i Južnom Sudanu.

Lani je na svjetska tržišta izvezao više od 16 tisuća tona svojih proizvoda i od izvoza ostvario više od 45 posto prihoda od prodaje. U kompaniji su naglasili kako je i u okolnostima pandemije nastavljen neometan, iako otežan, izvoz na gotovo sve kontinente, pa su izvozni prihodi u prvoj polovini godine dosegnuli više od 200 milijuna kuna, čime je zadržan udio izvoza u ukupnim prihodima od prodaje.

Preferencije kupaca jako se razlikuju od tržišta do tržišta, pa čak i na razini pojedinih država, objašnjavaju u kompaniji. Tako u Saudijskoj Arabiji potrošači vole Napolitanke prilagođene njihovim ukusima, Japanci su oduševljeni Bajaderom i njezinom ambalažom, a Korejci su prepoznali bombone Ki-Ki.

–​ Krašev uspjeh leži na našim temeljnim vrijednostima: njegovanju tradicije uz održavanje visoke kvalitete, što prepoznaju naši kupci diljem svijeta – ističu u domaćem konditorskom lideru.

(Lider)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz