Kandit polako ubire plodove ulaganja povećanjem izvoza i jačanjem konkurentnosti

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_293494688_cr.jpg

Osječki Kandit u gradnju nove tvornice čokolade investirao je gotovo 200 milijuna kuna te paralelno proveo redizajn asortimana.

Osječki Kandit u gradnju nove tvornice čokolade investirao je gotovo 200 milijuna kuna te paralelno proveo redizajn asortimana. Taj golemi ulog počeo je donositi rezultate: prema agenciji GfK, u proteklih šest godina vrijednost Kanditova brenda rasla je gotovo pet puta.
 
Najnovije istraživanje o hrvatskim brendovima otkriva da je Kandit najveći dobitnik u razdoblju između 2009. i 2015. godine, broj kupaca raste s 26 na 68 posto, dok je vrijednost samog brenda, ocjenjuju u GfK, rasla čak 4,6 puta.
 
Potencijal Kandita prepoznao je vlasnik Mirko Grbešić i uspješno ga je privatizirao 2011. Ulaskom u sustav njegove Mepas grupe u Kanditu se mijenja poslovna strategija i pokreće investicijski projekt, gradnja nove tvornice. Preseljenjem u nove, tehnički i tehnološki moderno opremljene prostore osiguran je znatno veći kapacitet proizvodnje, gotovo 14.000 tona, što je osiguralo kvalitetniji  istup na tržište. Najveći pomak u jačanju konkurentnosti Kandita na hrvatskom tržištu i tržištu Adria regije učinjen je upravo ove godine realizacijom brojnih projekata kojima se gotovo u cijelosti promijenio vizualni identitet programa, a na percepciju Kandita kod potrošača utjecalo je i kvalitativno unapređenje proizvoda.
 
Poslovnu 2014. Kandit je završio s 199 milijuna kuna prihoda, što je 11 posto bolje u odnosu na 2013. Rezultati poslovanja za deset mjeseci ove godine kreću se u skladu s planiranim očekivanjima. Za deset mjeseci 2015. poslovni prihodi iznose gotovo 198 milijuna kuna, čime su dostignuti prošlogodišnji poslovni prihodi. Ove godine Kandit je fokusiran  na pozicioniranje na hrvatskom tržištu, gdje je ostvario 57 posto ukupnih poslovnih prihoda. Također, u Kanditu izražavaju zadovoljstvo i sa izvoznim rezultatima, koji su u tom razdoblju rasli 29 posto, što dodatno potvrđuje dobar smjer poslovne politike.
 
Strateški cilj Kandita je biti jak na domaćem tržištu, ali i proaktivno djelovati na izvoznim tržištima. Volumeni kategorija u kojima je Kandit prisutan na tržištu Hrvatske su vrlo veliki uz jaku konkurentsku aktivnost. Na svim izvoznim tržištima Kandit bilježi rast prodaje, a najznačajnije tržište je Bosna i Hercegovina, dok  na svim ostalim tržištima Adria regije - Srbija, Crna Gora, Makedonija, Slovenija i Kosovo – također ostvaruje zadovoljavajuće rezultate. Portfolio s kojim Kandit nastupa u izvozu prilagođen je navikama potrošača, a kroz aktivnosti trade marketinga i primjerenom cjenovnom politikom očekuju se daljnji pozitivni pomaci. Kandit je prisutan i na tržištima EU kroz proizvodnju privatne robne marke za nekoliko jakih međunarodnih trgovačkih lanaca, a od ove godine izvoz Kanditovih brendova je proširen i na švedsko tržište.
 
Kandit se 2014. preselio u novu tvornicu vrijednu gotovo 200 milijuna kuna. Investicijski ciklus time je potpuno zaokružen na dulje vrijeme. Izgradnja tvornice green field investicijom bio je zaista velik i ambiciozan projekt jer je uz podizanje objekata uloženo i u proširenje i modernizaciju tehnoloških procesa. Zaokružen je proces proizvodnje čokolade i prutića, ali Kanditovi planovi tu ne prestaju. Kandit je postavio investicijski plan i u idućem razdoblju, čijom realizacijom će znatno utjecati na povećanje kapaciteta i unapređenje kvalitativne konkurentosti.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Uspješne priče