Kanaan osvojio 10 posto mađarskog tržišta čipsa

Slika /slike/Foto s Google Drive gospodarstvo/shutterstock_97474436.jpg

Kanaan iz Donjeg Miholjca ima vodeću poziciju u proizvodnji čipsa i flipsa na hrvatskom tržištu te je trenutno i najveći izvoznik slanih grickalica u Hrvatskoj.


Kanaan iz Donjeg Miholjca na mađarskom tržištu prisutan je već 10 godina i ostvaruje prosječan godišnji rast prodaje od 25 posto. S prodajom većom od 800 tona čipsa udio ove hrvatske tvrtke na mađarskom tržištu iznosi oko 10 posto.
 
U proboju na strana tržišta direktor tvrtke Kanaan Zvonko Popović ističe važnost zadovoljenja potreba kupaca proizvodima visoke kvalitete i povoljne cijene.
 
Veliku ulogu u osvajanju mađarskog tržišta odigrala je naša partnerska tvrtka Foody Product koja uvozi Kanaanove proizvode u Mađarsku. HGK nam je pomogao u samim počecima sufinancirajući naše nastupe na sajmovima u Budimpešti", rekao je Popović.
 
Dodaje da je europsko tržište grickalica iznimno koncentrirano te da postoji malo tvrtki koje se mogu nositi s multinacionalnim tvrtkama. Kanaan je dobio poslove izrade privatne marke u jakoj konkurenciji velikih europskih proizvođača čipsa. Novi poslovi Kanaana u Mađarskoj su izrada privatne marke čipsa za francuski Auchan i njemački Penny. Pored toga Kanaan najveću prodaju ostvaruje radeći privatnu marku mađarskih trgovaca: Coop, CBA i Real.
 
Potvrda kvalitete Kanaana jest i vodeća pozicija u proizvodnji čipsa i flipsa na hrvatskom tržištu, s godišnjom proizvodnjom većom od 4500 tona gotovih proizvoda. Trenutno je i najveći izvoznik slanih grickalica u Hrvatskoj, a svoje proizvode izvozi u Srbiju, Mađarsku, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Sloveniju, Slovačku, Crnu Goru, Albaniju i Kosovo.
 
(Privredni vjesnik)
 
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz