Kako su Splićani, uz odskočnu dasku iz Češke, osvojili Europu

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_195790583_cr.jpg

Splitska tvrtka SeekandHit, koja je uvrštena na Deloitteovu listu 500 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki, Googleov je certificirani partner u Hrvatskoj. Uz Češku imaju klijente i iz ostalih zemalja zapadne i sjeverne Europe.

Splitska tvrtka SeekandHit uvrštena je na ovogodišnju Deloitteovu ljestvicu 500 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki za Europu, Bliski istok i Afriku. Uz njih, u prestižnom društvu, iz Hrvatske su se našle još četiri tvrtke: Q Software, Microblink, Rimac Automobili i Infinum.

Ovogodišnji poredak nastao je na osnovi prihoda tvrtki u razdoblju od 2014. do 2017. godine te ukupnom rastu za svaku tvrtku pojedinačno. SeekandHitov rast iznosio je 153 posto.

Osnivač SeekandHita Mario Frančešević je kazao kako su s poslovanjem počeli još 2007. godine i bavili su se digitalnim oglašavanjem putem Googlea, Facebooka.

Na šire tržište su izašli tako što su razvili vlastiti proizvod za Facebook oglašavanje 2012. godine i polako počeli izlaziti na vanjska tržišta. Ubrzo su stupili u kontakt s češkom tvrtkom Socialbakers, koja se bavi analitikom na društvenim mrežama i počeli su suradnju s njom tako što su oni otkupili oglasni softver od splitske tvrtke, čiji je zadatak bio da ga integriraju u njihove postojeće softverske proizvode.

Danas u tvrtki radi 45 uglavnom razvojnih inženjera, marketinških stručnjaka i podatkovnih specijalista. Oko 70 posto prihoda dolazi iz inozemstva i to uglavnom iz europskih zemalja, kazao je Frančešević, dodajući kako je Europa zgodno tržište i zbog vremenske zone i zbog niza drugih razloga, a uz Češku imaju klijente i iz ostalih zemalja zapadne i sjeverne Europe.

(Privredni vjesnik)



Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz