- Objavljeno: 16.05.2017.
Kako je čakovečka tvrtka ušla u klub najjačih u svijetu
Media-Soft surađuje s farmaceutskim divovima poput Bayera, Pfizera i Gedeon Richtera te čak 94 posto prihoda ostvaruju izvan Hrvatske. Tvrtka trenutačno surađuje s oko 50 kompanija iz više od 30 zemalja, od Čilea do Vijetnama, Latinske Amerike, Meksika i, naravno, kompletne Europe.
Čakovečka IT tvrtka Media-Soft uspjela se uzdići od malog obiteljskog poduzeća do jednog od vodećih svjetskih igrača na tržištu upravljanja odnosa s klijentima u farmaceutskoj industriji.O globalnom uspjehu te lokalne IT tvrtke bilo je govora i na nedavnoj IT konferenciji ČIPS u Čakovcu, a Damir Šafarić, direktor Media-Softa, je istaknuo kako je Media-Soft IT tvrtka koja je fokusirana na CRM rješenja za farmaceutsku industriju. Konkretno, farmaceutske tvrtke temelje svoju prodaju i marketing na rješenjima Media-Softa, i to već 21 godinu otkad postoji tvrtka.
Tvrtka trenutačno surađuje s oko 50 kompanija iz više od 30 zemalja, od Čilea do Vijetnama, Latinske Amerike, Meksika i, naravno, kompletne Europe.
Surađuje sa šest od deset najvećih farmaceutskih tvrtki na svijetu. Media-Soft surađuje s farmaceutskim divovima poput Bayera, Pfizera i Gedeon Richtera te čak 94 posto prihoda ostvaruju izvan Hrvatske. Način suradnje varira, od implementacija sustava u nekim zemljama pa do globalnih implementacija.
Tvrtka trenutačno ima oko 30 stalno zaposlenih ljudi koji rade u kampusu koji je dovršen krajem 2015. godine. Naime, riječ je o trenutačno najmodernijim uredima jedne IT tvrtke na sjeveru Hrvatske.
Tvrtka iz Čakovca vodi kompletni posao, što uključuje razvoj aplikacija, korisničku podršku i marketing, a ima i podružnicu u Zagrebu gdje se nalazi dio razvojnog odjela i prodaje. Uz to, ima dobro razvijenu partnersku mrežu u zemljama poput Meksika, Južnoafričke Republike i nekih drugih gdje je težak direktni nastup preko Čakovca.
Prema analitičkim kućama IDC i Gartner, Media-Soft je danas među četiri najveća Pharma CRM ponuđača na globalnom tržištu.
(Jutarnji list)