- Objavljeno: 02.03.2017.
Juicy se širi na Bliski istok i sjevernu Afriku
Tvrtka Stanić Beverages Hrvatska predstavila je brend Juicy na ovogodišnjem Gulfood sajmu u Dubaiju, već su prisutni na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata, no cilj im je osvojiti cijelu MENA regiju tj. Bliski istok i sjevernu Afriku.
Tvrtka Stanić Beverages Hrvatska predstavila je brend Juicy na ovogodišnjem Gulfood sajmu u Dubaiju, izvijestili su u srijedu iz te tvrtke napominjući kako su već prisutni na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata, no cilj im je osvojiti cijelu MENA regiju tj. Bliski istok i sjevernu Afriku.Stanić Beverages Hrvatska s brandom Juicy nastupio je u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na jednom od najvećih prehrambenih sajmova koji se prostire na 100.000 četvornih metara, okuplja 5.000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 95.000 posjetitelja, navodi se u priopćenju.
"Trenutačno smo prisutni na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata i u fazi smo registracije naših proizvoda za tržište Katara i Saudijske Arabije, no cilj nam je osvojiti cijelu MENA regiju i ostvariti srednjoročni plan izvoza od 10 milijuna litara godišnje", kaže predsjednik Uprave Stanić Beverages Hrvatska Svjetlan Stanić.
Napominje kako je riječ o unosnom tržištu s vrlo velikom potrošnjom soka, a jedan od razloga za to je što alkoholna pića nisu gotovo uopće prisutna u maloprodaji.
Ove godine Juicy sa svojim asortimanom snažnije ulazi i u maloprodajne kanale (koji trenutačno čine 30 posto izvoza u MENA regiju), zahvaljujući suradnji s maloprodajnim lancima Geant i Panda koji zauzimaju čak 20 posto tržišta Saudijske Arabije.
Trenutačno, plan je plasirati Juicy 100 posto naranču, jabuku i ananas te Juicy Nectar brusnicu, naranču, jabuku i ananas, s dugoročnim ciljem proširenja asortimana ovisno o preferencijama potrošača, navodi se u priopćenju.
(Hina)