Izvoz proizvođača ambalaže dosegao 1,8 milijardu kuna

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_259744709_cr.jpg

Proizvodnja ambalaže u Hrvatskoj bilježi stalan rast više od deset godina. Domaće tvrtke ulaganjem u nove tehnologije i materijale prate svjetske proizvođače, što je vidljivo i iz podatka o izvozu. Prošle je godine dosegao 1,8 milijardi kuna.

"Globalno tržište ambalaže poraslo je u razdoblju od 2013. do 2018. za 6,8 posto. Proizvodnja ambalaže u Hrvatskoj također bilježi stalan rast više od deset godina. Domaće tvrtke ulaganjem u nove tehnologije i materijale prate svjetske proizvođače, što je vidljivo i iz podatka o izvozu. Prošle je godine dosegao 1,8 milijardi kuna,“ rekla je pomoćnica direktorice Sektora za industriju HGK Jagoda Divić na otvorenju konferencije Ambalaža i etikete, koja se 5. i 6. studenoga održava u Zagrebu u organizaciji Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK, Zajednice ambalažera i Print magazina.

Divić je naglasila da se daljnji rast može očekivati u svim segmentima, osim kod proizvodnje ambalaže plastike za jednokratnu upotrebu, zbog direktive EU o smanjenju plastičnog otpada.

Predsjednik Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK Marko Morić predstavio je aktivnosti Udruženja te aktivnosti na pozicioniranju industrije i praćenju trendova, uključujući i posjet Sajmu uredske opreme u Istanbulu u veljači u organizaciji HGK.

Ambalaže i etikete prisutne su u gotovo u svim sferama industrije, kao što su prehrambena, duhanska, farmaceutska i kemijska industrija. Na globalnoj razini, industrija ambalaže je ogroman ekonomski generator. Procjenjuje se da će se do 2028. globalno tržište ambalaže proširiti za gotovo 3 posto godišnje, na vrijednost od više od 1,2 bilijuna dolara.

Prisutne je u ime organizatora pozdravila i voditeljica projekata u Print magazinu Željka Livaić, koja je predstavila teme koje će konferencija otvoriti tijekom dva dana trajanja.

Posjetitelji će tako imati priliku saznati o najnovijim trendovima u grafičko-prerađivačkoj industriji: o mogućnostima i kvaliteti ispisa na različitim materijalima, tisku ambalaže – trendovima, različitim tehnikama i materijalu, tisku etiketa – trendovima, različitoj tehnici i materijalima, hibridnim rješenjima, automatizaciji, doradi ambalaže i etiketa, CTP rješenjima, standardizaciji, bojama i sličnom.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz