- Objavljeno: 29.11.2024.
Inovativan domaći proizvod osvaja svjetska tržišta
Tvrtka je osigurala suradnju za ulazak na kanadsko tržište i prvu narudžbu od 20.000 kg Nutrismar organskog izolata za francusku pekarsku industriju, s očekivanim nastavkom suradnje na godišnjoj razini. Dodatno, susreti s ključnim distributerima otvorili su mogućnosti širenja na tržišta poput Japana, Novog Zelanda, Bliskog Istoka, SAD-a i Kanade, čime je Nutris značajno proširio svoj globalni doseg.
Hrvatska tvrtka Nutris, prva europska tvornica specijalizirana za proizvodnju izolata boba, ostvarila je značajan poslovni uspjeh na nedavno održanom sajmu Food Ingredients Europe (Fi Europe) u Frankfurtu.Tvrtka je osigurala suradnju za ulazak na kanadsko tržište i prvu narudžbu od 20.000 kg Nutrismar organskog izolata za francusku pekarsku industriju, s očekivanim nastavkom suradnje na godišnjoj razini. Dodatno, susreti s ključnim distributerima otvorili su mogućnosti širenja na tržišta poput Japana, Novog Zelanda, Bliskog Istoka, SAD-a i Kanade, čime je Nutris značajno proširio svoj globalni doseg.
“Na sajmu smo potvrdili poziciju Nutrisa ne samo kao proizvođača, već i strateškog partnera koji predvodi u postavljanju novih standarda održivosti i tehnoloških inovacija u prehrambenoj industriji. Imali smo čast biti i finalisti nagrade za inovaciju. Fokusirani na daljnji razvoj globalne prisutnosti, sljedeće godine ponovno ćemo izlagati na Fi Europe u Parizu, a po prvi puta sudjelovati i na prestižnom IFT sajmu u Chicagu, ključnom događaju za američko tržište”, istaknuo je Zvonimir Sedlić, direktor Nutrisa.
Na sajmu su predstavljeni inovativni proizvodi, uključujući NutriSmart A85, topivi protein iz boba, i NutriSmart vlakna, uz primjenu poput proteinskog kruha, namaza, shakeova i pralina, čime je Nutris potvrdio i svoju poziciju inovatora u industriji.
“Među ključnim trendovima na tržištu izdvaja se veliki interes za nove sastojke i nutritivno bogate sastojke visoke kvalitete, s manjim obradama i jasnim oznakama na pakiranjima - što i sami nudimo. Osim cijene i okusa, potrošači postaju osvješteniji pri odabiru sastojaka i traže nutritivno uravnotežene proizvode koji su cjenovno pristupačni i ukusni. Inovacije na tržištu trebaju se usmjeriti prema novim tehnologijama i proizvodnim procesima koji omogućuju razvoj novih kategorija hrane, a ne samo repliciranju postojećih zamjena za meso ili mliječne proizvode. Fokus treba biti na zdravim prehrambenim navikama i novim definicijama hrane koje donose stvarne koristi potrošačima”, dodala je Martina Gogić, voditeljica odjela inovacija u Nutrisu.
Najviše pozitivnih komentara posjetitelja Nutris je dobio neutralni okus izolata boba, što omogućuje široku primjenu u različitim prehrambenim kategorijama. Visoka kvaliteta proizvoda, obilje analitičkih podataka i održiva priča koja spaja regenerativnu poljoprivredu i tehnologiju dodatno su impresionirali sudionike sajma.
Među ostalim, kroz brojna predavanja i panele istaknuto je i da će globalni događaji i povjerenstva u institucijama imati ključnu ulogu u oblikovanju potrošačkih navika kojima će se tržište hrane u budućnosti prilagođavati. Globalni izazovi poput političke nestabilnosti i klimatskih promjena i dalje će imati snažan utjecaj na budućnost prehrambene industrije, ali ključ uspjeha industrije leži u suradnji, edukaciji i pravednoj raspodjeli resursa, osobito kad je riječ o korištenju autohtonih usjeva specifičnih za određene lokalne zajednice.
(Poslovni dnevnik)