HTZ u Londonu predstavio novi koncept turističke promocije

Slika /slike/Foto s Google Drive turizam/P-H20151001000520.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u Londonu je u četvrtak predstavila novi koncept promocije hrvatskog turizma za strana tržišta koji uz slogan "Croatia, Full of life".

 
 
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u Londonu je u četvrtak predstavila novi koncept promocije hrvatskog turizma za strana tržišta koji uz slogan "Croatia, Full of life" (Hrvatska, puna života) i raznolike prateće aktivnosti poručuje da je Hrvatska 'energična mediteranska destinacija koja nudi izniman broj različitih životnih stilova'.
 
Predstavljanju je uz ministra turizma Darka Lorencina i direktora Glavnog ureda HTZ-a Ratomira Ivičića prisutvovao i premijer Zoran Milanović koji je tom prigodom govorio o važnosti turizma za Hrvatsku i britanskog tržišta.
 
Sve uzvanike je premijer Milanović podsjetio i da je Hrvatska na malom prostoru puna različitosti i " full' povijesnih događaja. S obzirom da se radi o potpuno novoj komunikacijsko-marketinškoj platformi i novom smjeru promocije te zbog želje da to što jače međunarodno 'odjekne' HTZ je za lansiranje koncepta odabrao London pozvavši 100-ak predstavnika vodećih britanskih medija na 'event' na unajmljeni brod na Temzi istočno od Tower Bridgea. Uz brod je bio postavljen i za tu priliku posebno izrađen umjetni otok s elementima hrvatske prirodne i kulturne baštine koji su uzvanici mogli i obići u manjim grupama.
 
(Hina)


Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz