HTZ-u i Graylingu međunarodna nagrada za turističke PR kampanje

Slika /slike 1/Turizam/P-H20161123000560.jpg

HTZ je, sa svojom globalnom PR agencijom Grayling, osvojila prestižnu međunarodnu nagradu "PR Report Award" u kategoriji "Consumer Marketing". Nagrada je dobivena u jakoj konkurenciji poznatih svjetskih kompanija poput Microsofta, Colgate-Palmolivea i drugih.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ), sa svojom globalnom PR agencijom Grayling, osvojila je prestižnu međunarodnu nagradu "PR Report Award" u kategoriji "Consumer Marketing", izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a.
 
Nagradu dodjeljuje nezavisni njemački magazin PR Report, namijenjen PR profesionalcima i stručnjacima odnosa s javnošću, a svečanost dodjele održana je u Berlinu.
 
Te se nagrade dodjeljuju od 2003. godine u ukupno 21 kategoriji, a o pobjednicima odlučuje stručna komisija od 32 stručnjaka za odnose s javnošću iz renomiranih PR agencija, kompanija i organizacija. 
 
Iz Glavnog ureda HTZ-a ističu važnost nagrade, koju su dobili u jakoj konkurenciji poznatih svjetskih kompanija poput Microsofta, Colgate-Palmolivea i drugih.
 
(Hina)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta i prilike