HTZ: Promotivna kampanja turističke Hrvatske na američkom tržištu

Slika /slike 1/Turizam/htz.jpg

Iz HTZ-a ističu da odličnu poziciju Hrvatske na američkom tržištu potvrđuju i trendovi te rezultati turističkog pometa do sada ove godine kada je u Hrvatsku, po podacima iz eVisitora, došlo 230 tisuća Amerikanaca ili 220 posto više nego prošle godine. Ostvarili su i 152 posto više noćenja nego lani ili više od 710 tisuća, a što je i 85 posto rezultata u noćenjima iz rekordne predpandemijske 2019.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) početkom srpnja pokrenula je kampanju na američkom tržištu promovirajući turističke proizvode, doživljaje i destinacije za kojima američki turisti pokazuju najveće zanimanje, a kampanju će provoditi do sredine listopada ove godine, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.
Tu promotivnu kampanju na američkom tržištu HTZ povodi u suradnji s jednom od najjačih "travel" platformi u svijetu, Expediom, koja obuhvaća više od 200 mrežnih stranica u više od 70 zemalja svijeta i, kako napominju iz HTZ-a, vrlo je popularan i korišten alat u pretraživanju i bukiranju putovanja među Amerikancima.

"SAD je najvažnije daleko tržište za hrvatski turizam, s kojeg ostvaruje i najveći turistički promet, što potvrđuju i pojedina istraživanja prema kojima oko 27 posto svih online pretraga o Hrvatskoj dolazi upravo s američkog tržišta. Kampanjom želimo dodatno istaknuti ono najbolje što Hrvatska ima i iskoristiti potencijale američkog tržišta gdje sve bolje prepoznaju Hrvatsku kao turističku destinaciju koju žele posjetiti", naglasio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

I direktorica HTZ-ovog predstavništva u New Yorku Leila Krešić-Jurić ističe da tržište SAD-a jako dobro reagira na promotivne aktivnosti i poruke povezane s Hrvatskom kao turističkom destinacijom.

"Ova kampanja je svojevrsna nadogradnja svih aktivnosti kako bi postigli još bolje rezultate i trendove koje nam ovo tržište itekako nudi", poručila je Krešić-Jurić.

Osim toga, na američkom tržištu u tijeku je i zajednička promotivna kampanja HTZ-a i Europske putničke komisije (ETC) pod nazivom "Europe invites the courious" koja će se provoditi do sredine srpnja na online kanalima, odnosno mrežnim stranicama i društvenim mrežama.

Iz HTZ-a zaključno ističu da odličnu poziciju Hrvatske na američkom tržištu potvrđuju i trendovi te rezultati turističkog pometa do sada ove godine kada je u Hrvatsku, po podacima iz eVisitora, došlo 230 tisuća Amerikanaca ili 220 posto više nego prošle godine.

Ostvarili su i 152 posto više noćenja nego lani ili više od 710 tisuća, a što je i 85 posto rezultata u noćenjima iz rekordne predpandemijske 2019. Najviše noćenja u dosadašnjem dijelu ove godine ostvarili su u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru, Opatiji i Rovinju.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz