HTZ-ova prva ovogodišnja brand kampanja fokusirana na pet tržišta

Slika /slike 1/Turizam/htz.jpg

HTZ je pokrenula prvu ovogodišnju brand kampanju, koja će se do 17. veljače provoditi na pet emitivnih tržišta - njemačkom, britanskom, nizozemskom, švedskom i španjolskom. Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, kanala na YouTubeu, a tu si i aktivnosti display oglašavanja

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je prvu ovogodišnju brand kampanju, koja će se do 17. veljače provoditi na pet emitivnih tržišta - njemačkom, britanskom, nizozemskom, švedskom i španjolskom, objavili su u srijedu iz HTZ-a.

Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, kanala na YouTubeu, a tu si i aktivnosti display oglašavanja.

Osnovni je cilj kampanje, kako navode, podizanje prepoznatljivosti branda Hrvatska kao atraktivne turističke destinacije. Zbog toga se u kampanjama primarno komuniciraju najznačajniji hrvatski turistički proizvodi, kao i najprepoznatljivije turističke destinacije i znamenitosti.

"Prvu ovogodišnju brand kampanju pokrećemo s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ovoj godini, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić napominjući kako je fokus na promociji proizvoda kao što su sunce i more, kultura, eno-gastro i aktivni turizam.

Riječ je o segmentima ponude koji su najtraženiji na navedenim tržištima i koji mogu biti motiv dolaska većeg broja gostiju, kazao je Staničić te dodao kako su iza njih i u tijeku nastupi na brojnim turističkim sajmovima na tržištima Njemačke, Nizozemske i Austrije.

Iz HTZ-a ističu i da će tijekom 2019. provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. Produkcija i provedba kampanja provodi se po tržištima prema definiranim medija planovima te smjernicama postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta.

Uz glavne kampanje u 2019. će se producirati i materijali za nautičku, zdravstvenu i kongresnu kampanju te za B2B kampanju koju provode predstavništva, navodi se u priopćenju HTZ-a.

(Hina)

Vijesti iz medija | Događanja | Strana tržišta i prilike