HTZ osvojio nagradu na turističkom sajmu u New Yorku

Slika /slike 1/Turizam/htz u ny.jpg

HTZ-u je uručeno posebno priznanje za najbolji i najkreativniji pristup u predstavljanju turističkim agentima na sajmu New York Travel & Adventure Show, gdje je Hrvatska među omiljenim europskim destinacijama. Hrvatski izložbeni prostor jedan je od najprometnijih na sajmu, a u njemu svoju ponudu predstavljaju brojne agencije, hotelske tvrtke i 11 hrvatskih destinacija, većinom iz Dalmacije, Like i Gorskog kotara.

Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) uručeno je posebno priznanje za najbolji i najkreativniji pristup u predstavljanju turističkim agentima na sajmu New York Travel & Adventure Show, gdje je Hrvatska među omiljenim europskim destinacijama, priopćio je u nedjelju HTZ.

Hrvatski izložbeni prostor jedan je od najprometnijih na sajmu, kazali su iz HTZ-a, a u njemu svoju ponudu predstavljaju brojne agencije, hotelske tvrtke i 11 hrvatskih destinacija, većinom iz Dalmacije, Like i Gorskog kotara.

Hrvatskoj turističkoj zajednici uručeno je posebno priznanje za najbolji i najkreativniji pristup u predstavljanju turističkim agentima. Nagradu je direktor sajma John V. Golicz uručio direktorici Predstavništva HTZ-a u New Yorku Leili Krešić Jurić, u prisustvu hrvatskog veleposlanika u SAD-u Pjera Šimunovića.

"Naša je zemlja na američkom tržištu poznata po zadivljujućim krajolicima, bogatoj kulturnoj baštini i toplom gostoprimstvu, to prepoznaju brojni agenti, kao i sama publika pa možemo zaključiti kako se Hrvatska nalazi među omiljenim europskim destinacijama Amerikanaca“, istaknula je Krešić Jurić.

Sajam u New Yorku spada među renomirane svjetske turističke događaje, dodala je Krešić Jurić, u sklopu kojeg se Hrvatska ima priliku predstaviti kao sigurna, pristupačna i cjelogodišnja destinacija te istaknuti široku paletu domaćih turističkih proizvoda. Ovogodišnji sajam, koji se održava 27. i 28. siječnja, bilježi više od 1500 akreditiranih agenata, 400 predstavnika medija te 30 posto više prodanih ulaznica u odnosu na prethodnu godinu.

"Za nas je američko tržište najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet te smo vrlo ponosni na sve dosad postignute rezultate. Lani smo po prvi puta premašili 700 tisuća dolazaka Amerikanaca, koji su pritom ostvarili preko 2 milijuna noćenja, a u ovoj godini očekujemo nastavak pozitivnog trenda i rasta prometa“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz