HTZ: Na online sajmu China-CEEC Expo predstavit će se i turistička ponuda

Slika /slike 1/Turizam/HTZ RH-Kina1.jpg

Hrvatska se predstavlja na prvom kineskom online sajmu China-CEEC Expo koji se održava od 8. lipnja do kraja godine s ciljem jačanja investicija i trgovinske razmjene Kine i 17 zemalja srednje i istočne Europe. Na sajmu će na zajedničkom virtualnom štandu uz HTZ nastupiti i turističke zajednice Zagreba i Dubrovnika te touroperatori Amathus Travel i DT (Dubrovnik Travel) Croatia, napominju iz HTZ-a.

Hrvatska se predstavlja na prvom kineskom online sajmu China-CEEC Expo koji se održava od 8. lipnja do kraja godine s ciljem jačanja investicija i trgovinske razmjene Kine i 17 zemalja srednje i istočne Europe, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a, koja na tom sajmu predstavlja turističku ponudu.

Sajam China-CEEC Expo od 2015. se održava u kineskom gradu Ningbou, gdje je i ove godine trebao biti početkom lipnja, no zbog pandemije koronavirusom prvi će se put održati online, i trajat će od 8. lipnja pa sve do kraja godine, kažu iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

"Unatoč činjenici da zbog trenutne situacije u idućem razdoblju s kineskog tržišta ne očekujemo veliki broj posjetitelja, ovime zadržavamo prisutnost i vidljivost na kineskom tržištu te nastavljamo komunikaciju s kineskim partnerima i uspostavljamo nove mehanizme zajedničke suradnje", ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić, napominjući da Kina pridaje veliku važnost mehanizmu suradnje Kina+17.

Prvi krug sastanaka turistički segment tog sajma održavati do kraja lipnja. a nakon toga se očekuje još nekoliko virtualnih B2B susreta za sve gospodarske grane. Ističe kako je za potrebe sajma HTZ kreirao posebni virtualni profil kroz koji će se predstaviti sve hrvatske regije, dok će se kroz prvi krug održati i do 15 b2b sastanaka s kineskim partnerima.

Osim tog, za Kinu je vezan i prvi online sajam "Virtual Fair for the European and Chinese tourism industry", koji će od 22. do 24. lipnja povezivati kineske i partnere iz zemalja EU-a, što je dio prve serije 'evenata' za poticanje internacionalizacije europskih touroperatora. U sklopu toga promicat će i trans-europske turističke proizvode i poslovne susrete, čiji je cilj pripremiti se za povratak kineskih turista u Europu, koja je na tom tržištu prije pandemije bilježila porast popularnosti.

Taj se europsko-kineski turistički online sajam poslova održava u okviru projekta "Partnerships in European Tourism" (PET), kojeg financira Europska komisija i obuhvaća virtualne b2b sajmove, webinare, e-učenje i 'matchmaking evente'.

Na sajmu će na zajedničkom virtualnom štandu uz HTZ nastupiti i turističke zajednice Zagreba i Dubrovnika te touroperatori Amathus Travel i DT (Dubrovnik Travel) Croatia, napominju iz HTZ-a.

(Hina)
 
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz