HTZ kreće s virtualnim prezentacijama i radionicama na stranim tržištima

Slika /slike 1/Turizam/web turizam rh.jpg

HTZ će ove godine zbog pandemije održati 30 virtualnih prezentacija i radionica "Croatian Virtual Get2Gether" na 16 emitivnih tržišta, a prva kreće za tržište Poljske. Osim za Poljsku, te su aktivnosti planirane i za tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije, Češke, Slovačke, Mađarske, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske, Rusije, Kine te SAD-a.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ove će godine zbog pandemije održati 30 virtualnih prezentacija i radionica "Croatian Virtual Get2Gether" na 16 emitivnih tržišta, a prva kreće za tržište Poljske u četvrtak, izvijestili su iz HTZ-a.

Kako pandemija Covida-19 u svijetu znatno utječe i na načine turističke promocije, iz HTZ-a ističu da će te prezentacije i radionice provoditi putem online platforme te da će u današnjoj za Poljsku surađivati s turističkim zajednicama Dubrovačko-neretvanske županije, grada Korčule i općine Župa dubrovačka. "Zbog nemogućnosti održavanja klasičnih sajmova i radionica u svijetu, pokrenuli smo seriju vlastitih virtualnih prezentacija i radionica koje ćemo provoditi samostalno i u suradnji sa sustavom turističkih zajednica.

Glavni cilj je promocija hrvatskog turizma i ukupne ponude, ali i na tržištima okupiti najvažnije partnere i agente te im prenijeti aktualnu sigurnosnu situaciju u zemlji i pripremljenost Hrvatske za turističku sezonu", naglasio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Većina radionica i prezentacija planirana je za prvu polovinu ove godine, a osim promocije destinacija i turističkih proizvoda, u sklopu njih će se govoriti i o epidemiološkim mjerama, sigurnosti i protokolima za realizaciju budućih turističkih putovanja. U Poljskoj je uz prezentaciju, do lipnja predviđeno i održavanje još sedam prezentacija i radionica na kojima će se predstaviti i Splitsko-dalmatinska, Šibensko-kninska, Zadarska, Primorsko-goranska (Kvarner), Ličko-senjska, Krapinsko-zagorska i Istarska županija te grad Zagreb i Klaster Slavonija. Predviđene su i poslovna radionica za poljske i hrvatske partnere.

Direktorica predstavništva HTZ-a u Poljskoj Agnieszka Puszczewicz povodom prve radionice u Poljskoj poručila je da je svih dostupnih 50 online mjesta za prezentaciju i radionicu popunjeno u rekordnom roku, što je dokaz da je ta aktivnost odlično prihvaćena kod poljske turističke branše. "Poljskim touroperatorima i turističkim agentima želimo predstaviti hrvatske regije, od kojih je prava po redu dubrovačka. Nadamo se i vjerujemo da će Poljaci i ove godine u velikom broju doći u Hrvatsku i tako opet pokazati da su istinski prijatelji i ljubitelji naše zemlje", kazala je Puszczewicz.

Osim za Poljsku, te su aktivnosti planirane i za tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije, Češke, Slovačke, Mađarske, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske, Rusije, Kine te SAD-a.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz