HTZ: Jesenska promocija Hrvatske na sedam europskih tržišta

Slika /slike 1/Turizam/jesenska promocija.jpg

Pod nazivom "Discover the colours of Croatia" ("Otkrijte boje Hrvatske"), HTZ počela je jesensku promociju na sedam europskih tržišta s ciljem održanja vidljivosti Hrvatske i motiviranja turista na dolazak koliko to dopuštaju epidemiološke mjere. Tu kampanju će provoditi do polovine studenoga na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Mađarske, Italije i Velike Britanije.

Pod nazivom "Discover the colours of Croatia" ("Otkrijte boje Hrvatske"), Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je jesensku promociju na sedam europskih tržišta s ciljem održanja vidljivosti Hrvatske i motiviranja turista na dolazak koliko to dopuštaju epidemiološke mjere, izvijestili su iz HTZ-a.

Tu promotivnu kampanju HTZ će provoditi do polovine studenoga na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Mađarske, Italije i Velike Britanije, s naglaskom na promociju prirodnih ljepota, kulture, nautike i eno-gastronomske ponude u Hrvatskoj, i to putem tematskih članaka na online portalima, print oglasima te oglašavanjem na društvenim mrežama.

"Iako trenutna epidemiološka situacija u Europi, kao i važeća ograničenja za putovanja, koje se razlikuju od države do države, ne dozvoljavaju veću realizaciju turističkog prometa, ipak je i u ovom dijelu godine jako važno održavati vidljivost Hrvatske na najvažnijim europskim tržištima. Zato smo i pokrenuli jesensku kampanju kojom želimo Hrvatsku dodatno pozicionirati kao destinaciju atraktivnih ponuda i u posezoni", poručio je direktor HTZ-a, Kristjan Staničić.

Podsjetio je pritom i da uskoro, od 16. do 25. listopada kreće i akcija "Tjedan odmora vrijedan" kroz koju će domaći, ali i strani turisti moći koristiti brojne turističke usluge u zemlji po 50 posto nižim cijenama.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz