Hrvatski vinari na sajmu ProWein u Düsseldorfu

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_100693765.jpg

Hrvatski vinari, njih 16, predstavlja se na vodećem svjetskom sajmu vina ProWein u Düsseldorfu. Svoje proizvode izlažu vinarije Badel 1862, Kutjevo, Osilovac/Feravino, PP Orahovica, Belje Puls, Iločki Podrumi, Poljopromet, Krauthaker, Dingač Skaramuča, Destilerija Šimić, Vina Bedekovich, Lagradi, Galić Vina, Testament Winery, Peninsula i Vina Delmati.

Hrvatski vinari, njih 16, predstavlja se na vodećem svjetskom sajmu vina ProWein u Düsseldorfu, koji se održava od 19. do 21. ožujka, izvijestili su u ponedjeljak iz Hrvatske gospodarske komore (HGK). Na zajedničkom štandu površine 100 četvornih metara pod krovnim brendom Vina Croatia predstavljaju se vina svih najznačajnijih autohtonih sorata. 

Svoje proizvode izlažu vinarije Badel 1862, Kutjevo, Osilovac/Feravino, PP Orahovica, Belje Puls, Iločki Podrumi, Poljopromet, Krauthaker, Dingač Skaramuča, Destilerija Šimić, Vina Bedekovich, Lagradi, Galić Vina, Testament Winery, Peninsula i Vina Delmati.

"Hrvatska ima veliki potencijal u razvoju vinogradarstva i vinarstva, međutim proizvodnja vina i izvoz već godinama stagnira, a za podmirenje potreba domaćeg tržišta moramo uvoziti prosječno godišnje od 20 do 25 milijuna litara", kazao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam dragan Kovačević.

Napomenuo je i da unatoč tome što imamo izvrsna vina a vinari osvajaju prestižne nagrade na najznačajnijim međunarodnim natjecanjima, Hrvatska još nije dovoljno prepoznata na globalnim vinskim kartama. "Uz okrupnjavanje posjeda, povećanje proizvodnih kapaciteta i podizanje tehnološke razine proizvodnje, potreban nam je snažan nacionalni marketing i međunarodna promocija", rekao je Kovačević, navevši kako je s ciljem podrške HGK danas s hrvatskim vinarima na ProWeinu.

To je promocija i naših vina i našeg brenda Vina Croatia Vina Mosaica, kazao je Kovačević te dodao kako očekuju i snažniju podršku države kad je riječ o ulaganju u promociju hrvatskih vina diljem svijeta.

Direktor marketinga Badela 1862 Lovro Vučković kazao je kako zadnjih nekoliko godina na sajmu sve više prostora dobivaju i jaka alkoholna pića, što ga za Badel 1862 čini još interesantnijim zbog mogućnosti prezentacije i tog segmenta njihove ponude.

Poseban naglasak u prezentaciji, kako je rekao, stavljaju na svoje vodeće brendove jakih alkoholnih pića - Badel Staru Šljivovicu, Badel Pelinkovac i posebice Pelinkovac Antique koji bilježe sve značajniji rast na tržištima Njemačke, Austrije i USA.

Na štandu HGK ove godine po prvi put se predstavlja dubrovačka vinarija Vina Delmati, nova tvrtka na području vinogradarstva i proizvodnje vina.

"Zahvaljujući podršci i susretljivosti HGK, u prilici smo da na velika vrata premijerno predstavimo naš brend Vina Delmati i kolekciju od ukupno šest vina, od kojih su tri potpuno jedinstvena, napravljena isključivo od autohtonih sorti Plavka i Trbljan", kazao je kazao je direktor i vlasnik Vina Delmati  Ante Zloić.

Iz HGK navode kako na sajmu ProWeinsudjeluje više od 7.000 vinara iz čitavog svijeta.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz