Hrvatski proizvođači voća i povrća na sajmu "Fruitlogistica 2019" u Berlinu

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/H20150413000003_cr.jpg

Na Međunarodnom sajmu voća i povrća 'Fruitlogistica 2019', koji se održava od 06. do 08. veljače u Belinu, predstavljaju se tvrtke Fragaria, Rabo, Primacošped, Veemee, Simpak usluge i OPG Balić.

Na Međunarodnom sajmu voća i povrća 'Fruitlogistica 2019', koji se održava od 06. do 08. veljače u Belinu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) nastupa i šest hrvatskih tvrtki, objavili su u srijedu iz HGK-a.

Predstavljaju se tvrtke Fragaria, Rabo, Primacošped, Veemee, Simpak usluge i OPG Balić.

"Ovo je jedan od najvećih sajmova voća i povrća u svijetu i zato je važno da na njemu promoviramo hrvatske tvrtke", istaknuo je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

U prvih deset mjeseci prošle godine, kako je naveo, izvezli smo voća u vrijednosti oko 30 milijuna eura te nešto preko 35 milijuna eura proizvoda od voća i povrća.

To pokazuje da imamo puno potencijala za rast, a ovaj sajam je idealna platforma za pronalazak međunarodnih partnera za izlazak na nova tržišta, kazao je Kovačević.

Vlasnik OPG-a Balić, Marijan Balić koji se bavi proizvodnjom češnjaka i ratarskih kultura istaknuo je kako na sajmu izlažu prvi put i predstavljaju novi proizvod - crni češnjak.

"Vjerujemo da se možemo solidno pozicionirati jer je riječ o relativno novom proizvodu koji se pojavio na svjetskoj sceni, a potražnja za njim raste iz godine u godinu. Trenutno ne izvozimo, ali se nadamo da ćemo nakon sajma ostvariti kvalitetne kontakte koji će dovesti do inozemnog plasmana“, kazao je Balić napominjući da mu je glavni cilj što bolje se prezentirati na inozemnom tržištu i ostvariti poslovne kontakte.

Komercijalni direktor Fragarie Damjan Spajić rekao je da im je ovo drugi nastup na sajmu, a izlagat će jabuke i salate.

"Konkurentnost postižemo kvalitetom i svježinom proizvoda iz vlastite proizvodnje, sukladno najvišim standardima dobre poljoprivredne prakse. Od ukupne proizvodnje izvozimo oko 35 posto. Cilj nam je ugovaranje novih poslovnih prilika te predstavljanje naših proizvoda inozemnom tržištu“, rekao je Spajić.

Na ovogodišnjem sajmu Fruitlogistica izlaže više od 3.000 tvrtki iz 130 zemalja.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz