Hrvatski proizvodi na berlinskom sajmu Grüne Woche

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/P-H20170119012202.jpg

Na berlinskom sajmu Grüne Woche koji se održava od 20. do 29. siječnja predstavlja se osam hrvatskih tvrtki. Na sajmu se predstavlja gotovo 1.700 izlagača iz 68 zemalja.

Na berlinskom sajmu Grüne Woche koji se održava od 20. do 29. siječnja predstavlja se osam hrvatskih tvrtki, izvijestili su u petak iz Hrvatske gospodarske komore (HGK) koja organizira nastup hrvatskih tvrtki.

Putem nacionalnih štandova proizvođači prehrambenih proizvoda iz cijeloga svijeta koriste sajam kao prodajno i pokusno tržište, za komunikaciju s kupcima i prezentaciju svojih tvrtki stručnoj i široj publici.

"Ovo je neizostavan događaj za prehrambeni sektor s obzirom na to da se na sajmu očekuje više od 400.000 posjetitelja, a izlagači samo za vrijeme sajma ostvare promet od gotovo 50 milijuna eura izravnom prodajom posjetiteljima", istaknuo je predsjednik HGK-a Luka Burilović koji je obišao hrvatske tvrtke na sajmu.

Kazao je kako je Njemačka jedan od najznačajnijih hrvatskih vanjskotrgovinskih partnera u prehrambenom sektoru.

Na sajmu se pored mogućnosti testiranja proizvoda izravnim plasmanom otvara prilika za širenje poslovnih kontakata na globalnoj razini s predstavnicima svih područja poljoprivrede, maloprodaje, veleprodaje i gastronomije, ističu iz HGK-a.

Belje na sajmu predstavlja vina, kulen i suhomesnate proizvode, Agrolaguna maslinovo ulje, vina i sireve, Badel 1862 vina i alkoholna pića, Mi braća Pivac suhomesnate proizvode, Apimel med i pčelinje proizvode, Klaster Slavonska košarica suvenire, vina i rakije, Kapronca voćne rakije i likere, a Obrt Đanić rakije i voćne rakije.

Grüne Woche (Zeleni tjedan) jedinstvena je međunarodna izložba i vodeći svjetski sajam prehrambene industrije, poljoprivrede i hortikulture koji se tradicionalno odražava 82. put. Na sajmu se predstavlja gotovo 1.700 izlagača iz 68 zemalja.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz