ADAC: Hrvatski kampovi po kvaliteti drugi u Europi

Slika /slike 1/Turizam/P-FAH-H3263693.jpg

Hrvatski kampovi, s prosječnom ocjenom kvalitete 3,6 od mogućih 5, na drugom su mjestu u Europi, iza nizozemskih, pokazuje novo izdanje kamping vodiča njemačkog auto kluba ADAC, koji donosi ocjene i preporuke za tisuće kampova u Europi, među kojima i za 119 hrvatskih.

Hrvatski kampovi, s prosječnom ocjenom kvalitete 3,6 od mogućih 5, na drugom su mjestu u Europi, iza nizozemskih, pokazuje novo izdanje kamping vodiča njemačkog auto kluba ADAC, koji donosi ocjene i preporuke za tisuće kampova u Europi, među kojima i za 119 hrvatskih, doznaje se iz Kamping udruženja Hrvatske (KUH).

Predstavnici KUH-a, kao i brojni drugi iz turističkog sektora, prisustvovali su predstavljanju ADAC kamping vodiča za 2017. ovog tjedna na svečanosti u sklopu međunarodnog turističkog sajma CMT u Stuttgartu.

ADAC-ov sustav ocjenjivanja kvalitete kampova opće je prihvaćen u Europi te je i njegov vodič jedan od najboljih promotivnih materijala za kampove. S obzirom da su njemački kampisti, s udjelom u noćenjima od oko 33 posto, tradicionalno najbrojniji u hrvatskim kampovima, za Hrvatsku je posebno važno kakve ocjene donosi, a kada se u obzir uzme utjecaj tog vodiča i u Austriji i Švicarskoj (njemačko govorno područje), njegova važnost je i veća, naglašavaju iz KUH-a.

U ADAC-ovom vodiču osim za najbolje, istaknute su i druge oznake kvalitete, poput onih koje ukazuju na vidljivo povećanje kvalitete sadržaja i ponude u odnosu na prošlu godinu, što je dobilo devet hrvatskih kampova, a šest ih je označeno kao "kampovi sa sveobuhvatnom wellness ponudom".

Iz KUH-a zanimljivim smatraju što je 65 od ukupnih 119 hrvatskih kampova u ADAC vodiču označeno kao "kampovi na iznadprosječno lijepoj lokaciji", ali i što, kako kažu, nažalost, unatoč tome što sve više kampova u Hrvatskoj radi cijele godine, još nijedan u vodiču nije označen kao "kamp sa specijalnom ponudom za cjelogodišnje goste".

Po pojedinim elementima ocjenjivanja, koji predstavljaju kategorije kvalitete kampa, ocjene ADAC-a pokazuju da je u hrvatskim kampovima najveći porast kvalitete kupališne ponude, i to bazena, za 23 posto, te kvalitete ponude sadržaja za slobodno vrijeme, za 7,3 posto.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz