Hrvatski proizvod koji jamči da 'rukopis pobjeđuje tipkovnicu'

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_130099715.jpg

Zahvaljujući dugogodišnjoj tradiciji, identitetu, kvaliteti, dopadljivu dizajnu i praktičnim dodacima, zagrebačka tvrtka Mediaform još se prije 20 godina pozicionirala u Hrvatskoj kao tržišni lider na području proizvodnje prestižnih rokovničkih artikala od najkvalitetnijih materijala. U posljednjih nekoliko godina nastoje se probiti na europsko tržište u segmentu uredskog i školskog materijala s bilježnicama pod nazivom Keyboard.

Zahvaljujući dugogodišnjoj tradiciji, identitetu, kvaliteti, dopadljivu dizajnu i praktičnim dodacima, zagrebačka tvrtka Mediaform još se prije 20 godina pozicionirala u Hrvatskoj kao tržišni lider na području proizvodnje prestižnih rokovničkih artikala od najkvalitetnijih materijala.

Tvrtku je 1997. godine osnovao Nedeljko Šukurma koji danas surađuje s brojnim drugim tvrtkama i dizajnerima. Proizvode svoje tvrtke već godinama prodaje kroz maloprodajni lanac trgovina poput Narodnih novina, Školske knjige, Prosvjete i ostalih. Međutim, Šukurma nije želio stati samo na hrvatskom tržištu već je, poučen uspjehom i odličnom idejom, odlučio zakoračiti i na strano.

"U posljednjih nekoliko godina nastojimo se probiti na europsko tržište u segmentu uredskog i školskog materijala s bilježnicama pod nazivom Keyboard u dvije grupe. Prva grupa su premium bilježnice - poput brendova Moleskine, Lanybook i slično, dok su druga grupa školske bilježnice", objašnjava nam Šukurma.

Osim poslovnom, Keyboard se izdvaja i estetskom funkcijom koja će privući sve koji koriste i laptope i rokovnike.

Upravo smo našom novom kolekcijom Keyboard bilježnica uspjeli pobuditi veliko zanimanje stranih distributera i knjižara. Posjetitelji hvale naše bilježnice i ideju koncipiranu na koricama", navodi direktor tvrtke. Keyboard bilježnica prenosi principijelnu poruku na prednjoj stranici jednostavnim i minimalističkim, ali dizajnerski upečatljivim načinom.

Tvrtka Mediaform već dvije godine zaredom izlaže svoju grupu proizvoda na specijaliziranom svjetskom sajmu uredske i školske opreme Paperworld u Frankfurtu. Krajem prošle godine prvi put su izlagali na Insights-X sajmu u Nürnbergu za njemačko tržište i na sajmu Big Buyer u Bologni za talijansko tržište.

Za nastup na stranim sajmovima aplicirali su na natječaj Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća, na kojem su dobili bespovratnih 170.000 kuna iz fondova EU. Riječ je o projektu MET - Mediaform na EU tržištima, u sklopu kojeg su predstavili kolekciju premium poslovnih bilježnica međunarodnoj poslovnoj zajednici, s ciljem povećanja mogućnosti ostvarivanja suradnje s inozemnim partnerima. "Cilj naše tvrtke je svake godine na sajmu širiti ponudu za potencijalne distributere u inozemstvu", zaključuje direktor Mediaforma Nedeljko Šukurma.

(Poslovni dnevnik)
 

Pisane vijesti