- Objavljeno: 27.03.2019.
Hrvatski izlagači na sajmu podnih obloga u Šangaju
Na Međunarodnom sajmu podnih obloga Domotex asia/Chinafloor, koji se održava od 26. do 28. ožujka u Šangaju, uz tehničku i financijsku potporu HGK, novitete u ponudi parketa i drvenih podnih obloga predstavit će i hrvatski proizvođači Pan Parket, PPS Galeković i Drvoproizvod.
Na međunarodnom sajmu podnih obloga "Domotex asia/Chinafloor", koji se održava od 26. do 28. ožujka u Šangaju, novitete u ponudi parketa i drvenih podnih obloga predstavljaju i hrvatski proizvođači Pan Parket, PPS Galeković i Drvoproizvod, izvijestili su u utorak iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).U Kinu je lani izvezeno hrvatskih proizvoda te industrije u vrijednosti od 31,5 milijuna eura, te je po vrijednosti izvoza proizvoda drvno-prerađivačke industrije Kina hrvatskim proizvođačima deseta izvozna zemlja.
Predsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević ukazuje na velik potencijal za jačanje gospodarskih odnosa Kine i Hrvatske.
"Naše predstavništvo u Šangaju omogućava hrvatskim tvrtkama da iz prve ruke doznaju što je potrebno za izlazak na kinesko tržište“, kaže Kovačević.
Ove godine sajam "Domotex asia/Chinafloor" obilježit će 20. obljetnicu s rekordnim brojem od 55.000 očekivanih posjetitelja s područja azijsko-pacifičkog tržišta, ali i ostatka svijeta, te s više od 1.500 izlagača iz 35 zemalja.
Hrvatski izlagači na kineskom sajmu izlažu uz financijsku i tehničku potporu HGK-a.
Iz tvrtke PP Galeković ističu da im je Kina logičan idući korak nakon što sada oko 75 posto izvoza proizvodnje plasiraju u zemlje regije, odnosno ostale europske zemlje.
Filip Galeković iz PP Galekovića ističe kako Kina, kao najbrže rastuće svjetsko gospodarstvo, sve više traži europske skupe i ekskluzivne proizvode, te da u tome vidi priliku.
Vlasnik Pan Parketa Daniel Smiljanić naglašava da je njegova tvrtka put do kineskih kupaca pronašla upravo na Domotexu, prije pet godina.
"Upravo je na tom sajmu krenula naša kineska priča, a ubrzo nam Kina postaje treće izvozno tržište. Cijena koju postižemo u Kini pet je puta veća od one koju postižemo u Njemačkoj", ističe Smiljanić.
(Hina)