Hrvatske vinarije na sajmu vina Prowein u Düsseldorfu

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/P-H20151127000413.jpg

U organizaciji Udruženja vinarstva HGK 13 hrvatskih vinarija predstavljaju se raznim vinima na Međunarodnom sajmu vina i jakih alkoholnih pića ProWein 2017. u Dusseldorfu. Na štandu HGK predstavljaju se tvrtke: Badel 1862,  Vina Belje, Kutjevo, Zlatan otok, Lagradi, Dingač Skaramuća, Feravino, Kraljevski vinogradi, Kronos, Krauthaker, Vina Terra madre, Veralda i Apimel. Dok se vinarije Jako vino i Rizman predstavljaju samostalno.

U organizaciji Udruženja vinarstva HGK 13 hrvatskih vinarija predstavljaju se raznim vinima na Međunarodnom sajmu vina i jakih alkoholnih pića ProWein 2017. koji se održava od 19. do 21. ožujka u Dusseldorfu u Njemačkoj. Na štandu HGK predstavljaju se tvrtke: Badel 1862,  Vina Belje, Kutjevo, Zlatan otok, Lagradi, Dingač Skaramuća, Feravino, Kraljevski vinogradi, Kronos, Krauthaker, Vina Terra madre, Veralda i Apimel. Dok se vinarije Jako vino i Rizman predstavljaju samostalno.
 
„Sajam je vrlo bitan za hrvatsko vinarstvo jer je to prilika da se hrvatska vina predstave profesionalnoj publici u Njemačkoj, ali i ostatku svijeta. Međutim, izuzetno je važan zbog daljnje izgradnje imidža hrvatskih vina „Vina Croatia – vina mosaica“, ali i samog branda Hrvatske bez kojeg nema značajnijeg pozicioniranja za hrvatska vina u svijetu. Tu vinari slobodno mogu razgovarati s kupcima o plasiranju vina na zajedničko tržište EU, ali i nekih zahtjevnih svjetskih tržišta poput Rusije, SAD, Kanade, Kine, Japana“, rekao je tajnik Udruženja vinarstva HGK Igor Barbarić.
 
„Prowein je najvažnije mjesto na svijetu za predstavljanje vina. U Dusseldorfu su ovih dana svi najvažniji svjetski proizvođači, trgovci i distributeri vina. U tri dana sajma očekujemo velik broj profesionalnih posjetitelja i kupaca koji uglavnom traže posebna i autentična vina među kojima je svakako i graševina vina Belje. Uz graševinu predstavljamo i izuzetna crna vina iz hrvatskog Podunavlja koja već izvozimo na brojna tržišta diljem svijeta“, naglasila je Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica marketinga i turizma u Belju.
 
Inače, Hrvatska je izvezla na ovo zahtjevno tržište 2016. godine vina u vrijednosti 1,80 mil. eura, te je Njemačka drugo izvozno tržište, poslije BiH. U istom razdoblju iz Njemačke smo uvezli vina u vrijednosti oko 1,92 mil. EURA te je Njemačka na četvrtom mjestu uvoznih tržišta. Ukupno gledajući 2016. u odnosu na 2015. godinu smanjuje se negativna bilanca odnosno uvoz vina iz Njemačke smanjio se za 9% dok izvoz ima tendenciju rasta od 8%, što je pokazatelj jačanja i važnosti izvoza na ovo zahtjevno tržište. U strukturi izvoza hrvatskih vina u Njemačku u 2016. godini najviše su zastupljena vina u bocama čiji je udio 93%, a svega ima 6,5% pjenušavih vina i zanemarivih 0,5% vina u posudama većim od 2 litre (rinfuza).
 
(Lider)
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz