Hrvatske tvrtke sa svojim inovacijama na The Business Boosteru

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_200692268_cr.jpg

Na ovogodišnjem The Business Boosteru (TBB-u), jednom od najvažnijih događaja koji okuplja sve ključne tvrtke energetske industrije, financijske i poslovne zajednice te startupove, 03. i 04. listopada 2019. godine u Parizu, sudjelovale su dvije hrvatske tvrtke, Hortilab i AMPnet, čiji su inovativni proizvodi privukli pažnju investitora.

Na ovogodišnjem The Business Boosteru (TBB-u), jednom od najvažnijih događaja koji okuplja sve ključne tvrtke energetske industrije, financijske i poslovne zajednice te startupove, 03. i 04. listopada 2019. godine u Parizu, sudjelovale su dvije hrvatske tvrtke, Hortilab i AMPnet, čiji su inovativni proizvodi privukli pažnju investitora.

Više od 1000 sudionika iz sektora energetike iz 40 zemalja sudjelovalo je na TBB konferenciji koju organizira EIT InnoEnergy, jedan od najvećih europskih pokretača inovacija na području održive energije.

Jedna od hrvatskih tvrtki koja se predstavila na TBB-u je renomirani domaći blockchain startup AMPnet, koji je u ovoj godini ocijenjen najboljim hrvatskim startupom. AMPnet IO d.o.o. s pobjedničkim projektom AMPnet proglašen je kao najbolji ovogodišnji startup na državnom finalu natjecanja PowerUp! koji je u Zagrebu organizirao Invento Capital Partners, hrvatski InnoEnergy HUB. Također, njihov jedinstveni projekt cloud platforme za grupno financiranje (crowdfunding) projekata obnovljive energije, polučio je veliki uspjeh te je za njega interes iskazao i Greenpeace.

U Parizu se predstavio i hrvatski Hortilab, tvrtka specijalizirana za inovativan „in vitro“ uzgoj bilja. Iako je in-vitro metoda proizvodnje sadnica u svijetu raširena, u Hrvatskoj je relativno nova i rijetko se primjenjuje, a omogućuje brzo razmnožavanje u sterilnim uvjetima koje nije moguće postići klasičnim uzgojem. Rezultat toga su sadnice i biljke koje su u potpunosti sterilne, odnosno nisu zaražene bakterijama, virusima, gljivicama te parazitima.

Predstavnici obiju tvrtki prezentirali su svoje proizvode investitorima na organiziranim B2B razgovorima te prezentacijama o poslovanju svojih tvrtki. Ostalim sudionicima svoje su proizvode predstavili na prezentacijskim štandovima, a aktivno su sudjelovali i u panel raspravama na temu budućnosti održive energije.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz