Hrvatske tvrtke na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/FAH-H8134891_cr.jpg

Na međunarodnome poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu od 11. do 17. svibnja predstavljaju se najznačajniji akteri poljoprivrede i srodnih industrija u ovom dijelu Europe. U organizaciji HGK svoje su proizvode predstavile tvrtke iz mesno-prerađivačke industrije Ravlić, Pivac i PPK Karlovac i industrije poljoprivredne mehanizacije, Megametal, Pecka, TPS Labinprogres, Hittner i Klaster poljomehanizacije.

Na međunarodnome poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu od 11. do 17. svibnja predstavljaju se najznačajniji akteri poljoprivrede i srodnih industrija u ovom dijelu Europe. Više od 140.000 posjetitelja moći će vidjeti i najnovija tehnološka dostignuća, posjetiti izložbe organske hrane i hrane s oznakama zemljopisnog podrijetla, ali i posljednje dosege u poljoprivrednoj mehanizaciji.

U organizaciji HGK svoje su proizvode predstavile tvrtke iz mesno-prerađivačke industrije Ravlić, Pivac i PPK Karlovac i industrije poljoprivredne mehanizacije, Megametal, Pecka, TPS Labinprogres, Hittner i Klaster poljomehanizacije.

Grupa Pivac na sajmu sudjeluje s dvije tvrtke: Mesnom industrijom Braća Pivac i PPK karlovačkom mesnom industrijom. „Dodanu vrijednost proizvodima Grupe Pivac daje i činjenica da se za njihovu izradu koristi isključivo domaća sirovina hrvatskih farmera, što kupcima jamči visoku razinu kvalitete i sigurnosti,“ rekao je Igor Miljak iz Grupe Pivac.

„U strukturi izvoza, četvrtina ostvarenih prihoda odnosi se na Srbiju tako da nam je ovo izrazito važno tržište na kojemu planiramo daljnje širenje,“ rekao je Miljak, naglasivši da im udio izvoza u ukupnim prihodima od prodaje iznosi 5 posto, s izrazitim trendom rasta.

Na sajmu se predstavila i tvrtka Hittner iz Bjelovara, čiji se najnoviji proizvod, tzv. lovac mraza, koristi na otvorenim površinama za sprječavanje i ublažavanje šteta od mraza u voćarstvu, vinogradarstvu, povrtlarstvu i cvjećarstvu, ali i kao grijač zraka u plastenicima i  staklenicima.

„Tu smo kako bismo proširili prodajnu mrežu i pronašli nove poslovne partnere. Izvozimo oko 15 posto ukupne proizvodnje. Želja nam se probiti i na tržišta Italije, Rusije, Nizozemske i Danske,“ rekao je Kristijan Marić iz Hittnera, dodavši da je sajam izvrsna prilika i za praćenje trendova u proizvodnji. „Svake godine investiramo i u nove CNC strojeve. Posjedujemo i jedan robot, a drugi nam je u planu za ovu godinu.“

Uz više od 1.500 izlagača, sajam kroz stručne skupove, okrugle stolove i edukacije predstavlja najaktualnije teme iz poljoprivrede, uz poseban fokus na primjere najbolje prakse.

(HGK)
 

Pisane vijesti | Sajmovi | Hrvatski izvoz