- Objavljeno: 30.11.2016.
Hrvatske kampanje briljirale na SEMPL-U
Na 18. natjecanju za najbolje medijske strategije - SEMPL, kampanja "Malena i Klepetan“ koju potpisuje agencija ImagoOgilvy, osvojila je zlatnu nagradu u kategoriji Best use of digital world. Osim ove kampanje, briljirala je i kampanja ˝Počeši s razlogom˝ Ožujskog Piva koja je osvojila zlato u kategoriji Best targeted campaign.
Na 18. natjecanju za najbolje medijske strategije - SEMPL, održanom prošlog tjedna u Portorožu, kampanja "Malena i Klepetan“ koju potpisuje agencija ImagoOgilvy, osvojila je zlatnu nagradu u kategoriji Best use of digital world te u samo nekoliko mjeseci pridobila stručne žirije čak četiri marketinška festivala.Osim ove kampanje, briljirala je i kampanja ˝Počeši s razlogom˝ Ožujskog Piva osvojila je zlato u kategoriji Best targeted campaign koja je nastala kao plod suradnje agencija BBDO i, Pragma komunikacija te TH antitalent produkcije.
(Poslovni dnevnik)