Hrvatske kampanje briljirale na SEMPL-U

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_214024960_cr.jpg

Na 18. natjecanju za najbolje medijske strategije - SEMPL, kampanja "Malena i Klepetan“ koju potpisuje agencija ImagoOgilvy, osvojila je zlatnu nagradu u kategoriji Best use of digital world. Osim ove kampanje, briljirala je i kampanja ˝Počeši s razlogom˝ Ožujskog Piva koja je osvojila zlato u kategoriji Best targeted campaign.

Na 18. natjecanju za najbolje medijske strategije - SEMPL, održanom prošlog tjedna u Portorožu, kampanja "Malena i Klepetan“ koju potpisuje agencija ImagoOgilvy, osvojila je zlatnu nagradu u kategoriji Best use of digital world te u samo nekoliko mjeseci pridobila stručne žirije čak četiri marketinška festivala.

Osim ove kampanje, briljirala je i kampanja ˝Počeši s razlogom˝ Ožujskog Piva osvojila je zlato u kategoriji Best targeted campaign koja je nastala kao plod suradnje agencija BBDO i, Pragma komunikacija te TH antitalent produkcije.

(Poslovni dnevnik)



 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Strana tržišta i prilike