Hrvatska zemlja-partner berlinskoga Zelenog tjedna

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/Berlinski sajam.jpg

Hrvatsku poljoprivredu će uz pomoć Ministarstva poljoprivrede i HGK, predstavljati oko pedeset izlagača - velikih i malih poljoprivredno-prehrambenih tvrtki i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, koji će ponuditi svijetu okus Hrvatske - gastronomske delicije poput pršuta, kulena, meda, ulja, rakije, vina te brojnih drugih autohtonih zaštićenih proizvoda.

Hrvatska će biti zemlja-partner najvećega međunarodnog događaja u području poljoprivrede - međunarodnoga berlinskog sajma "Zeleni tjedan“, koji će se održati od 17. do 26. siječnja 2020. godine, priopćilo je u ponedjeljak Ministarstvo poljoprivrede.

Hrvatsku poljoprivredu će uz pomoć Ministarstva poljoprivrede i Hrvatske gospodarske komore, predstavljati oko pedeset izlagača - velikih i malih poljoprivredno-prehrambenih tvrtki i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, koji će ponuditi svijetu okus Hrvatske - gastronomske delicije poput pršuta, kulena, meda, ulja, rakije, vina te brojnih drugih autohtonih zaštićenih proizvoda.

Posjetitelji sajma imat će jedinstvenu priliku uživati i u prepoznatljivim hrvatskim tradicionalnim jelima pripremanima od hrvatskih namirnica u nacionalnom hrvatskom restoranu u berlinskoj „zelenoj“ kuhinji.

U Ministarstvu ističu da je Njemačka jedno od najvažnijih hrvatskih izvoznih tržišta, gdje se plasira gotovo desetina ukupnog izvoza poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda te svake godine razmjena nastavlja rasti.

Berlinski Zeleni tjedan posjećuje više od 3 000 medijskih predstavnika iz 75 zemalja, a tema je više od 18 000 izvještaja u dnevnim novinama i specijaliziranim izdanjima te 13 000 online članaka. Tu najveću poljoprivrednu manifestaciju u Europi posjetit će brojni hrvatski visoki dužnosnici, vodeći gospodarstvenici i predstavnici najvećih i najutjecajnijih hrvatskih tvrtke te brojne osobe iz javnog života.

Zahvaljujući izvrsnim diplomatskim, gospodarskim i trgovinskim odnosima između Hrvatske i Njemačke, Berlin, Njemačka i Zeleni tjedan prava su mjesta da Hrvatska u punom sjaju predstavi svoju poljoprivredu i prehrambenu industriju te unaprijedi svoje trgovinske odnose u Europi i svijetu, kaže se u priopćenju.

Navodi se da o važnosti toga sajma za europsku i svjetsku poljoprivredu te odnose među zemljama najbolje govore brojke o 61 državi sudionici, 1.800 domaćih i stranih izlagača te 400.000 posjetitelja i 118.200 četvornih metara izložbenog prostora.

(Hina)

 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz